June Haul

Ahojte! Za sebou už mám prvý týždeň prázdnin, ktorý nemohol byť lepší. Strávila som ho so super spolužiakmi a kamarátmi na chate, na kúpalisku ale aj vonku v meste. Taktiež tu v Harichovciach sa konala veľká udalosť Deň Hviezd kde som  sa stretla s našimi slovenskými hokejistami, ako sú napríklad Hudáčkovci, Janus, Lapšanský, Skokan a najlepší bol Tomáš Tatar. Večer pokračovala zábava spolu s Gipsy Čáve. S Liborom Hudáčkom a Tatarom mám aj fotku, ktorú Vám ukážem na konci príspevku.

Teraz späť k téme tohto príspevku. Mám tu nákupy za mesiac jún. Z oblečenia tu mám toho menej. 




Súrne som potrebovala nejakú čistiacu vodu. Mamka mi kúpila toto mlieko aj keď som chcela vodu, ale som stým veľmi spokojná a ja veľmi obľubujem tieto produkty s čajovníkom.



 Kedže mi už došiel môj korektor, tak som chcela vyskúšať tento omieľaný korektor od Catrice a je fakt skvelý. 
3€
DM 




Kamarátka mi odporúčala túto vodeodolnú špirálu, kedže som nejakú zháňala, kvôli kúpalisku. Som s ňou spokojná.
2,90
Oriflame




Môj obľúbený topcoat. Podkladový lak alebo aj dobrý na prelakovanie laku. 

Chcela som vyskúšať niečo takéto keďže ja na nechty si nedávam vôbec žiadne nálepky ani trblietky.
čiňák
0,60€





 Chcela som si už skôr kúpiť červený rúž, ale keď som zbadala tento v akcii brala som hneď. 
1€
DM 


V poslednej dobe si dosť často žehlím vlasy, tak som už potrebovala si kúpiť nejaký termofiixačný sprej ,ktorý by mi chránil tie vlasy pred teplom. Vraj by mali vlasy ostať rovné až 3 dní, ale to potvrdiť nemôžem, žiaľ. 
4,50€
DM




Cez leto mám vlasy veľmi suché, tak to chcelo nejaký olejček na obnovenie vlasov. Zatiaľ som ho ešte veľmi nestihla vyskúšať, na čo sa veľmi teším .
cca 6€ ( nepamätám už)
Dm



 Z oblečenia tu mám len tieto krásne šaty, ktoré ste už mohli vidieť TU . Kúpila som s ich na koniec roka do školy. A k ním aj tieto boty na platforme. Sú veľmi pohodlné a kožené. 

šaty-14 €
boty- 15€
čiňák  




Na prvý pohľad sa mi tieto sandálky veľmi nezapáčili ale keď som si ich vyskúšala celkom ma zaujali. Sú také zvláštne, iné. Na nohe vyzerajú lepšie. Aspoň mne sa zdá. 
10€
Gate

 
Potom som si kúpila aj tieto dva prstene. Jednoduché ale pekné. Sú mi troška veľké. 
3€
Gate


 Nakoniec som si kúpila tento obyčajný, kožený náramok.
1€
Kaufland 



PS: Pridávam sem ešte tu fotku s Tatarom a Hudačkom. :)))) 





Užívajte si leto :)))



Komentáre

  1. Tie šaty su top :3 prstene mám tie isté :D kupila som si ich nedávno :) a Ty Liborovi sedíš na kolenách ? :D :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno šaty su dokonalé, dakujem :))...sedím mu na nohách :)D

      Odstrániť
  2. Ten třpytivý lak se mi fakt líbí! A ty šaty jsem viděla v obchodě, akorát mi neseděly. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný post :) Tú špirálu z avonu mám aj ja a písala si, že je vodeodolná. No neviem o tom žeby bola tá moja vôbec nieje :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V katalógu aj v oballe v ktorom bola zabalená písalo,že je vodeodolná. Aj keď pravdu povediac ešte som ju neotestovala.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL