Little Haul ►


Dneska som bola na menšom nákupe. Ale som veľmi,veľmi spokojná s tým čo som si kúpila. 

Taštička s H&M ma veľmi potešila, je krásna . 




1.  Kabelka 

Najprv som chcela kabelku, ktorá bude vybíjaná.Ale denno-denne len na škole vidím asi 10 rovnakých takýchto  kabeliekPotom som objavila túto.Som na ňu veľmi hrdá. Páči sa mi na nej to,že ma krátke rúčky do ruky ale aj dlhý remienok na plece, ktorý sa dá odopnúť. .Je čierna so zlatými zipsmi  a prackami . 



House
cena: 25€ 



2. Svetrík 

Teplučký svetrík. Zaujala ma modrá farba a to, že je troška kratší..Proste další svetrík do zbierky.Milujem svetre. 



H&M
cena:15 €


3.Blúzka 

Zháňala som blúzku, táto mi padla do oka. Je tmavomodrá aj keď sa zdá, že čierná s bielimi guľôčkami. Má malé gombíčky no len do polovice dlžky a trištvrťové rukávy. 


H&M
cena: 9,95€
(na postave vyzerá lepšie) 




 
PS:   Prajem krásneho Mikuláša, aj keď bol včera. 



Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL