Lake of Fire

Kedže ja som dušou riadna rockerka, tak tu mám pre Vás nejaké tie fotky zo včera.Fotky sú fotené mojou novou zrkadlovkou tak dúfam ,že už je vidieť lepšiu kvalitu na fotkách.  










 Keď v hlave šiši. 








Moja krásna dedinka v ktorej žijem.



A ešte by som chcela podotknúť, že môj blog dosiahol  50 odberateľov
za čo som Vám veľmi vďačná, pretože nečakala som ,že za tak krátky čas dosiahnem toľko odberateľov.



FOLLOW ME :  Instagram
 ASK me : ask.fm
LIKE:   Photography

Komentáre

  1. Lake of Fire je moje nejoblíbenější od Nirvany. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalé fotky. Žeriem tvoj outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, nenapisala by si sem svoj e-mail?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. https://www.facebook.com/barrbora.surrakova
    Moj fb ak chceš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkný outfit :-)
    http://poli-sirotina.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mas super styl!
    mas ode mě follow jasny!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ak chceš môžeme sa vzájomne sledovať inak veľmi pekný blog :) http://zivotpubertiacok.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mas super styl a krasne fotky :) a ten usmev :O <3
    POZYVAM NA GIVEAWAY :)
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jéééj baby, ste zlatééé :))):33

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ta třetí fotka :OO Nirvana je super :-) ... mimochodem na fotce v hlavním menu ti to nehorázně moc sluší :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL