ROWENTA Elite Model Look -Style 8

Sada pre úpravu vlasov Rowenta CF 4032 Multistyler Style 8.
Sada obsahuje :
   -taštičku
   -8 nástavcov


Kulma sa zohreje veľmi rýchlo, čo sa mi veľmi páči. Zaisťuje dlhotrvajúci štýl účesu. Má až o 25% vyššiu teplotu.
Kulma má taktiež veľmi pekný dizajn a jednoduché ovládanie.



Pevné vlny: guľatá kulma priemer 16 mm



Väčšie voľné vlny: veľká kulma priemer 32 mm



Lokne: špirálovitá kulma 



Zvlnené kadere: plochá kulma





Na tento nadstavec sa dajú pripojiť dva druhy nastavcov a to : 

 2 výmenné doštičky s keramickým povrchom na krepovanie a 2 doštičky na žehlenie.
Keramický povrch by mal byť šetrný k vlasom a dodávať žiarivosť účesu.



                                    


Tvarovacia kefa




Má len jednu nastaviteľnú teplotu a kontrolne svetielko.





Otočná šnúra o360st. 
Nahriatá do 1 min.

Cena : 50 €


 Odporúčam,oplatí sa investovať do tejto sady.


FOLLOW ME :  Instagram
 ASK me : ask.fm




Komentáre

  1. Tá sada vyzerá skutočne dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to vyzerá naozaj super!
    ja som nad ňou rozmýšľala... mala som si ju vtedy kúpiť! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som najprv išla kupovať jednu kulmu za 40 eur ale ked som zbadala toto brala som bez váhania :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kde si to prosím ťa kúpila za 50e ked všade ju majú za 35 :) aj ja ju mám mimochodom

    OdpovedaťOdstrániť
  5. neviem fakt, to žu bola skor sice kupena.. ale za 35 nebola.. stala tak od 40-50 eura určite:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no ved ja to už mám skoro 2 roky :D a aj teraz stojí v datarte toľko ja som ju mala z hej.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

TRY-ON HAUL