Little spring haul:)


     Ahojte, vonku je počasie ako by ani jar nezačala. S mamkou sme boli cez víkend  v nákupnom centre no prvýkrát sa mi stalo, že som si kúpila viacej drogérie a doplnkov ako oblečenia. Neviem prečo no v poslednej dobe sa mi v tých obchodoch nič nepáči. :/


Ako prvé Vám asi ukážem jediný kúsok oblečenia,ktorý som si kúpila.Je to tričko veľmi príjemného materiálu, tenučká prevzdušná látka, vhodná na jar-leto.Okolo krku ma kožený golier, to sa mi veľmi páči..
GATE
po zľave okolo 6€. 





Ďalej som si kúpila takéto pohodlné jarné topánočky, chodí sa v nich ako v papučkách.Ako môžte vidieť na pätách má dva vybíjané ramienka.

GATE
po 50% zľave ma stáli 10€


Astor Big&Beautiful Lovely Doll 
Toto je moja prvá maskara od Astor, na prvý dojem je veľmi dobrá,riasam dodá objem a taktiež ich predĺži.Som s ňou celkom spokojná .
DM
4,75€(pôvodná cena 8€)


Garnier Fructis Fresh
Posilňujúci šampón pre normálne a rýchlo sa mastniace vlasy.Obsahuje vitamín B3.Vlasom dodá lesk a sviežosť. 
DM
3,45€ 


 L´Oréal Paris Sublime Soft odličovacie mlieko 
Pleťové odličovacie mlieko, ktoré odstraňuje nečistoty a make-up z tváre a očí. Pleť  hydratuje a upokojuje  Pleť je dokonale čistá, zjednotená a svieža.Vhodný pre suchú a citlivú pleť.
DM
4,49 €


Puma Sync Woman
Parfemovaný deosprej , voňa sa mi veľmí páčila taká vhodná na jar , jemná a kvetinkovo-ovocná. 
DM
6,40€


Playboy deodorant let it sexy
Proste môj obľúbený dezodorant, veľmi sa mi páči jeho vôňa a celkovo všetky vône od Playboy.
DM
2,90€

Náušničky
Pinky Club
5,30€


Sviečka
Keďže jar nám pomaly ale iste začína, kvetinky kvitnú, tak treba vymeniť aj sviečku (vôňu) izby.
PEPCO
1€


Obliečky na perinu
Veľmi sa mi páčil tento vzor tak som si ich musela kúpiť.Materiál je bavlnený satén. 
A ešte som ich kúpila v riadnej zľave, pretože 40 € sa mi zdalo veľa.

JYSK
12,50€




Kniha-Zlodejka kníh
Konečne mám túto knihu, tak som sa na ňu tešila, je úplne úžasná.
(zadná strana knihy) 
Libry
13,90€




FOLLOW: instagram
ASK : ask.fm









Komentáre

  1. Ta řasenka vypadá zajímavě (teda spíš ten kartáček), doufám, že bude recenze! :) Šampon od Garnier jsem vyzkoušela zatím jenom jeden, tak bych taky uvítala recenzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jaké je to odličovací mléko? Já mám pleťovou vodu, ale je až moc na mě olejová :/
    Jahodovník

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ano niekedy budu recenzie určite :))) a odličovacia mlieko je veľmí dobre, spokojná som uplne ani na očiach neštipe ako niektore.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL