April Wishlist #

Ahojte, takže máme 1. apríl, deň bláznov, dúfam , že ste niekoho nachytali, mne sa to zatiaľ nepodarilo. Pripravila som si menší wishlist na mesiac apríl, ktorý verím,že si všetko z toho zakúpim.

Najprv by som chcela sa vyjadriť k môjmu poslednému wishlistu z pred Vianoc ..TU :  wishlist#
 Z môjho posledného wishlistu sa mi podarilo väčšinu splniť. Kúpila som si zrkadlovku novú ♥ , snowboardove boty a aj kabátik . Jedine čo sa mi nepodarilo dostať sú vansky, ktoré uvidíte aj v tomto wishliste pretože nejako ich neviem zohnať v tejto farbe.



April Wishlist
1.tenisky
Vonku je čoraz teplejšie, tak konečne môžem začať behať a aby sa mi lepšie behalo chcelo by to nové tenisky na behanie. 

2.Kliešte na mihalnice
Túto vecičku som ešte nikdy nemala a veľmi má to láka vyskúšať, tak dúfam že si ich zaobstarám.


3.vansky
Už spomínané vansky bordové, ktoré neviem nikdy zohnať a ak ich nájdem tak nemajú moje číslo. :/
Som s toho strašne sklamaná.Ak by ste niekto našiel prosím ozvite sa. 
4.gélová linka
Vposlednej dobe sa mi zapáčili linky a táto od Catrice je asi môj adept na kúpu a počula som o nej len samé dobre veci takže snaď  sa mi splni.







Komentáre

  1. Taky bych ráda gelové linky od Catrice, doufám že v pátek na výprodeji je seženu :)
    Jahodovník

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie vansky vyzerajú úplne dokonalo! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL