Catrice-ALL MATT plus

V tomto príspevku by som Vám chcela troška popísať tento make-up, ktorý je skvelý skoro po všetkých stránkach a som strašne nadšená za jeho kúpu a určite odporúčam.



Balenie tohto make-upu sami veľmi páči, je to matné sklo ,ktoré si myslím ,že pôsobí celkom luxusne.Ďalším plusom je že má pumpičku, ktorá je veľmi praktická. 


   Make-up kryje stredne, čo my celkom vyhovuje, pretože pôsobí celkom prirodzene čo je vidieť u veľmi málo make-upov (aspoň s tých ktoré som vlastnila)  Nie je veľmi vhodný pre suchú pleť pretože je zmatňujúci, ale kto má mastnejšiu pleť je perfektný.


   Výdrž je by som povedala ,že veľmi individuálna a zaleží od podkladového krému/bázy. Ale už aj keď pomaly mizne tak celkom rovnomerne a neostávajú žiadne fliačky. 
   Konzistencia je veľmi príjemná a dobre sa rozotiera. 

Make-up môžte zohnať v štyroch odtieňoch v DM- drogériach za veľmi prístupnú cenu okolo 7€.
Ja mám odtieň 020 Nude Beige 


No kedže ja mám strašne biely ksicht a tak tento make-up zatiaľ nevyužívam použila som ho iba raz a tak ho chcem predať. Ak by ste niektorá mali záujem, predám ho za dobrú cenu, kľudne dajte vedieť. A už sa veľmí teším keď si dokúpim svetlejší odtieň :)  


  FOLLOW ME : INSTAGRAM
a nezabudnite dať odber :) 





Komentáre

  1. Už dlouho koukám po novém makeupu, tenhle vypadá dobře ale na mě asi moc tmavý :)

    Jahodovník

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak určite odporučam :)) v obchode maju aj svetlejšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná recenzia, hmm vypadá byť zaujímavý ;)

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL