Exotický dezert a tropický raj -recenzia

Ahojte,tak dnes tu mám pre Vás sľúbenú recenziu aj keď bude celkom krátka.

Druhá vec je, že po veľmi dlhej dobe rozmýšľania a zvažovania či začať natáčať videa na YouTube som sa konečne dneska odvážila natočiť skúšobné video, že akoby sa mu darilo a či by som v tom ďalej pokračovala no stala sa mi takáá vec. Keď som išla dať video do PC proste vôbec mi ho nenačítalo. Skúsila som potom natočiť ďalšie video, ktoré som točila len tak a skúšala všeličo, no nakoniec pri ho prehralo no bez zvuku.Videa som natáčala na zrkadlovke asi bude v tom nejaký problém a treba nejaký iný, zvlášť program, pretože skúšala som natočiť video na digitálny fotoaparát a mi šlo všetko v poriadku lenže tá kvalita úplne hrozná.  Skúšala som ďalšie programy stiahnuť na prehrávanie videí, no stále nič. Stále bol s niečím problém. Už vážne neviem čo mám robiť. Možno mi osud nepraje aby som natáčala tie videá. Ak by ste niekto vedeli poradiť tak určite sa ozvite,ďakujem vopred.




NO a teraz k veci. Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na krémové sprchové gély.

 
Tieto sprchové gély sú proste neskutočné. Ich štruktúra je taká jemná a krémová, pokožku dokonale hydratuju a pokožka ostáva jemnejšia a pružnejšia. Úplne najviac na týchto krémových sprchových géloch ma očarila ich neskutočná vôňa. Tak to skvelo ešte nevonial žiaden sprchový gél, teta žiadny ktorý som kedy mala.



Ako prvý tu mám granátový krémový sprchový gél-tropický raj.

Síce neviem či presne takto vonia granátové jablko a pitaya ale vonia skvelo. Aj keď vôňa je troška jemnejšia.


Ako druhý tu mám Kokosový krémový sprchový gél- exotický dezert

To že tam píše, že sladký kokos, tak to je úplná pravda. Tento gél tak neskutočne krásne vonia za kokosom a banánmi, tak sladko, že mne sa ani z vane nechce nikám ísť a najradšej  by som  tam aj spala :) :3. 



Jeho veľkým plusom určite je to že je prírodný. Jedno balenie ma 250 ml. Niesom si istá kde všade sa dá zohnaťale videla som ho na internete a ja ho mám z potravín Milk Agro :D čo je troška funny. A jeho cena je 2 € aj niečo., čo si myslím, že je perfektná cena.


Dúfam, že sa Vám príspevok páčil a nezabudnite dať odber, pretože ak dosiahnem 70 odberateľov chystám giveaway. :))




A taktiež má môžte sledovať na Instagrame : TU

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL