Recipe-Mozzarella

Dneska som pri pre Vás pripravila recept s mozzarellou. Kedže v poslednej dobe sa snažím zdravšie stravovať aj doktorka mi to odporúčala tak zháňam nejaké dobré ale aj zdravé pochúťky. Tento recept sa mi zapáčil a rozhodla som sa ho vám ukázať .


Takže, čo potrebujeme ? .
1. Mozzarella
2. Paradajky
3. Cibuľky
4. Bazalku
5. Mleté korenie 
6. samozrejme denko, nožík a tanier :D 


Ako prvé si nakrájame všetko na kolieska, paradajky, cibuľku a mozzarellu.


Potom na tanier ukladáme v dvoch radoch alebo v akomkoľvek tvare aj v akomkoľvek poradí striedavo všetky tieto tri ingrediencie. (mozzarella, paradajka, cibuľa)


Ak už máme poukladané, ozdobíme bazalkou len pre lepší " look" .Nie je to podstatné. 

Nakoniec ochutíme podľa vlastnej chute, ja si to dochucujem už len mletým korením ale môžte použiť aj soľ, olivy, olivový olej alebo čokoľvek iné. 


Určite odporúčam tento recept.
A prajem dobrú chuť! :) 

Určite napíšte do komentárov ak ste tento recept vyskúšali a či vám chutil. 



Follow me : INSTAGRAM






Komentáre

  1. To si robím,ibaže bez bazalky a cibule :) Nabudúce skúsim pridať aj toto 8)

    http://booksmakesenseofmylife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bez té cibule si to často dělám na večeři, je to vynikající.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Viem asi každemu pride divne tam davať cibuľu, ale od kedy som to vyskušala tak ma to oveľa lepšiu chuť:) skuste to

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento salát si dělám, ale bez cibule a koření. Zbožňuju mozzarellu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento salát si také dělávám, ale bez cibule , nikdy jsem o tom neslyšela :-) určitě ale vyzkouším za zkoušku nic nedám...

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL