Giveaway ~UZAVRETÉ

Ahojte! Dnes tu mám pre Vás súťaž za 70 odberov na blogu. Za to sa Vám chcem veľmi pekne poďakovať a verím, že sa Vám bude môj blog aj naďalej páčiť .

Súťažiť môžte o tieto maličkosti, ktoré určite každého potešia. 

Rúž od Essence-Coral Calling
Lak na nechty od Miss Sporty -485



Podmienky súťaže :
1. Stať sa pravidelným čitateľom môjho blogu + meno pod akým odoberáte  (Nájdete to celkom dolu)
2. Dať LIKE na moju FB Stránku= TU + meno
3. Follownúť ma na Instagrame  + meno (nepovinné, ak nemáte Instagram ) 
4. Napísať svoj email na ktorý vás môžem v prípade výhri kontaktovať.
5. Napísať do komentára čo sa Vám najviac páči na mojom blogu, čo sa vám menej páči, čo by som mala zmeniť a naopak čo by som mala pridávať viac. 


Súťaž trvá od 3.5. a vyhlásenie výsledkov bude 16.6. o 20:00.


Komentáre

  1. 1.Hizaki Sawaiii
    2.Hizaki Sawai
    3.opět Hizaki Sawaiii XD (hned jak to půjde tak to udělám :)
    4.Minako-chan@email.cz
    5.Moc se mi líbí tvé články:) Jou velice zajímavé a hlavně recenze :) Velice mě zaujaly i názvy XD článků musím říct ,že dokážeš člověka navnadit aby si šel koupit třeba ty sprchové gely už jen díky názvu článku XD :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neviem či sa ešte môžem prihlásiť ale rada by som :)

    insta: terka_polak
    face: Te Polak
    blogger ako Terézia Poláková myslím ak nie tak Terka Polak :D
    tereziapolakova1@gmail.com

    Páčia sa mi hlavne outfity, tie fotky, vážne pekné :) sem tam som sem zašla sa popozerať, dobre sa na ne pozerá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sry, zle som si prečítada predložku :D takže môžem určite :D inak ten rúž je perfektný!

      Odstrániť
    2. hej až mi bolo čudne že prečo by si nemohla :))).. jo tie ruže od Essence su úžasne:) a celkom lacne

      Odstrániť
  3. 1. Jana Černychová
    2. JaJka Černychová
    3.ItsJaneCh
    4. Janka237@gmail.com
    5. páči sa mi, že niesi zameraná len na jednu vec ale že tu máš aj recenzie aj čo si kúpila, outfity a pod.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1.Ver ony
    2.Veronika Chyláková
    3.luzynka
    4.nikaveve14@gmail.com
    5.Páčia sa mi outfitty a nápadité názvy článkov.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: Naomy Jakab
    FB: Noémi Jakabová
    IG: naomyjakab
    E-mail: naomyjakab@gmail.com
    Páči sa mi vzhľad,články a fotografie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1. Patzz z
    2. Pať Ká
    3. Followla som ťa :-) patus132
    4. p132@azet.sk
    5. Hneď ako som klikla na tvoj blog ma veľmi zaujal ,nie len jedinečnosťou ale hlavne kvalitou fotiek. Krásny blog, mne sa veľmi páči.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1. Veronika Sunrise
    2. Veronika Klamíková
    3. veronika_sunrise
    4. sunriseofmylife787@gmail.com
    5. páčia sa mi tvoje outfity takže určite sa teším na ďalšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. insta: julkagozova
    face: Julka Gőzová
    julka337@gmail.com
    výzorovo blog v pohode aj príspevky :) nch sa ti darí a želám veľa odberateľov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1. Sleduji pod jménem Nikola Koberová
    2. Nikča Koberová
    3. -
    4. nikola.koberova@seznam.cz
    5. Jsem tu poprvé, ale myslím, že blog vedeš skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    Instagram: Nikkienka
    nikkienka@gmail.com


    Páči sa mi jednoduchý výzor blogu, ktorý však zaujme :) Nemyslím si, že by som niečo menila.
    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1. Veronika Kseňáková
    2. Veronika Kseňáková
    veronika.ksenakova@gmail.com
    Mám rada New In posty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 1.Kristín Sims
    2.Kristína Dudziaková
    3.pandakristin
    ksims7764@gmail.com
    5.Tvoj blog nesledujem :) Ale keď som si ho prezrela,tak sa mi páčia nákupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. 1. Bee Key
    2. Barbora Krasová
    beekey.x@gmail.com
    mne sa páčia nákupy a máš kvalitné fotky :) uvítala by som viac tagov

    OdpovedaťOdstrániť
  14. 1.Natka Tŕniková
    2.Natálka Tŕniková
    n.trnikova@gymhnusta.eu
    máš pekné fotky:) a blog je dobre tak ako je

    OdpovedaťOdstrániť
  15. 1. Soňka
    2. Soňa Liptáková
    3. sonka858
    4. sona.liptakova@gmail.com
    5. Veľmi sa mi páčia outfity a nákupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1. Katka Tureková
    2.Katuška Šaniho Tureková
    3.nemám :/
    4. katka.turekova@gmail.com
    5.strašne sa mi páči kvalita tvojich fotiek, outfity a aj rezenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. 1. Nikol Rose
    2. Nikola Růžičková
    3. rossie969
    4. rossie.nikol.rose@gmail.com
    5. Hodně se mi líbí tvoje outfity a styl, kterým píšeš. Moc ráda si čtu i recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. 1.Terka P
    2.Terézia Paľová
    3.tereziapalova
    4. teri.palova@gmail.com
    5.na tvojom blogu mám rada outfity, proste tvoj štýl a štýl fotiek :)) taktiež mám rada recenzie, nákupy :3 a názov tvojho blogu! :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  19. 1. Simona Kobidova
    2. Simona Kobidová
    3. simonakobidova
    4. Simona.Kobidova@azet.sk
    5. Najviac sa mi páčia tvoje outfity. :D Určite nemeň nič a pridávaj sem veci, ktoré sa tebe páčia a chceš sa o ne podeliť :))) <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL