Harmonizing Shower Gel


Ahojte! Mám tu pre Vás ďalšiu recenziu. Opäť je to sprchový gél. Neviem prečo ale v poslednej dobe mám šťastie na skvelé sprchové gély. 
V ponuke mali viacero vôni, napríklad melónovu, višňovú, ale keď som ovoňala čokoládovú s pomarančom bez váhania som vzala tento. Úplne mi pripomínal také tie okrúhle keksíky, snáď viete ktoré. 


Konzistenciou troška pripomína želatinu. Vonia po Belgickej čokoláde a pomarančoch. Pokožku dokonale očistí a ostáva jemná a voňavá. 

A priznám sa,že som skúšala tento gél aj ochutnať, no chuti po čokoláde som sa nedočkala, bléé, už nikdy viac. 


250ml
Kúpila som ho v Lidli a nie som si istá či ho zoženiete aj v drogérii ale myslím,že áno. Stál iba 1,50€. Celkovo tento sprchový gél odporúčam a za skvelú cenu. 


Už len ľahnúť do vane,zapáliť sviečky a dokonalý relax po ťažkom dni. 






A nezabudnite,že na blogu prebieha GIVEAWAY tak sa ZAPOJTE a hrajte o skvelú cenu. 




Komentáre

  1. love your blog :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tohle jsem dostala od kamaradky k vanocum a moc hezky to vonelo, vzdycky nam pak vonela cela koupelna po sprchovani, super :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super blog :) CHceš sa navzájom sledovať ?? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL