June Wishlist

Ahojte! Konečne je tu víkend,za normálnych podmienok čas na oddych ale teraz skôr na učenie. Kedže , zajtra nám začína nový mesiac, mesiac jún mám tu pre Vás zoznam prianí, viac menej sú to už veci na leto,Kedže aj začína i keď na počasí to zatiaľ nevidno, ja verím,že leto ešte len začne a v plnom prúde. 

Ešte pred tým ako začnem, napíšem Vám čo sa mi podarilo zakúpiť s môjho posledného Aprilového wishlistu .Takže, zakúpila som si v podstate všetko okrem gélovej linky, ale kúpila som si obyčajnu v pere kedže gélovu som nenašla. 


1. A teraz k veci, začnem asi najpotrebnejšou vecou, a to sú kraťasky, high-waist, čiže s vysokým pásom . Zatiaľ som neobjavila žiadne, ktoré by sa mi páčili ,tak verím ,že ešte nejaké zoženiem.


2. crop top - Ako ďalšiu vec by som si chcela kúpiť crop top, najlepšie obyčajný a čierny alebo aj biely by mohol byť. Potrebujem ho hlavne k jednej sukni. 


3. Skater skirt  - Ja som nikdy veľmi nenosila sukne, ale v poslednej dobe sa mi veľmi zapáčili tieto skater sukne,, takže dúfam, že si nejakú zoženiem. 












4. Kvietinková čelenka - Tieto čelenky určite všetky poznáte, ja si ju chcem kúpiť hlavne k foteniu, je to podľa mňa veľmi roztomilé. Ak by ste mali nejaké typy kde ich zoženiem dajte vedieť. 




5. Kotektor - Pred nedávnom mi došiel korektor tak súrne potrebujem nový. Chcela by som vyskúšať tento od Catrice, kedže veľa bloggeriek ich chváli.








Dúfam že sa Vám post páčil, a kľudne mi napíšte do komentárov čo si prajete vy. A hlavne sa nezabudnite zapojiť do Giveaway ktorá bude trvať už len týždeň. Tak neváhajte a zapojte sa o skvelé ceny. 

A ešte prajem krásne prežitý zvyšok dňa a zajtrajší deň detí :) 

Komentáre

  1. kraťasy aj skater sukne nájdeš v sekáčoch za zlomok ceny v obchodoch.
    kvetinovú čelenku si môžeš vyrobiť alebo vyhrať u mňa na blogu!
    http://cry-st4l.blogspot.sk/2014/05/give-away.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno chodím pozerať do sekáčov zatiaľ som natrafila len na jednu skater suknu a tá mi bola veľká, ale chodím pravidelne na nový tovar:) tak verím,že natrafím. No a stou čelenkou, že vyrobiť, myslím že to nieje až tak zlý nápad, ďakujem ti:)

      Odstrániť
    2. Já jsem viděla tu květinovou čelenku v H&M :)

      Odstrániť
  2. Krásny článok :) ja si prajem tiež kvetinkovú čelenku a korektor a ešte riflovú vestu :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL