TAG - Get To Know Me

Ahojte! Po dlhšej dobe som si našla čas na tento blog, pretože dlho som bola chorá a v škole mi trebalo a ešte aj treba veľa dobiehať a opravovať známky, kedže už máme ani nie mesiac a koniec školy a k tomu všetkému ešte aj sme mali záplavy. Dnes tu mám pre Vás TAG, kedže v komentároch pod giveaway (do ktorej sa určite zapojte) ste písali typy článkov ,ktoré by som mohla robiť viac, bol tma spomenutý aj Tag tak som sa rozhodla že ho spravím, aj aby sa sa čosi viac o mňe dozvedeli.


TAG - Get  To Know Me

1. Máš prostredné meno ?
Áno mám. Viktória. 

2. Aké jazyky ovládaš ?
Nedá sa povedať, že ich ovládam dokonale, ale už 10 rokov sa učím anglický jazyk a dva roky nemecký a taktiež mala som aj tri roky ruštinu.


3. Aká si vysoká a koľko máš rokov ?
Vysoká som asi 166 cm a rokov mám 16. 



4. Aká je tvoja  farba očí ?
Mám hnedé oči.

5. Aká je tvoja obľúbená farba ?
Je to ťažko povedať, mne sa páčia viacero farieb, ale tak od malička mám veľmi rada červenú ale taktiež mám rada bielu, čiernu.a sivú.


6. Máš nejakého súrodenca ?
Mám dvoch starších bratov.


7. Už si vyštudovala strednú školu ?
Ešte nie, som zatiaľ len prvý ročník.


8. Aké je tvoje obľúbené zviera ?
Už od malička milujem kone.


9. Aký je tvoj obľúbený nápoj a jedlo ?
Väčšinou pijem len čistú vodu, ale v zime zelený čaj. Jedlo, hm, no najradšej mám ryžu, kuracie prsia a zelenina k tomu ale aj pizzu milujem( to asi každý :D )


10. Aký je tvoj obľúbený film ?
Tak tých mám viacero : Mariňák, Útek do divočiny, Život Adél , Láska a iné závislosti , Zlodejka kníh.


11. Aký je tvoj obľúbený obchod ?
H&M, New Yorker .


12. Aký je tvoj najobľúbenejší song momentálne ?
Momentálne veľmi často počúvam túto pesničku . Vance Joy - Riptide. 


13. Aká je tvoja obľúbená kniha ?
Obľúbená kniha je asi aj najnovšia , ešte ju nemám dokonca dočítanú ale aj tak je úžasná.


14. Aký je tvoj obľúbený sviatok ?
Tak si myslím , že Vianoce ale aj narodeniny sú skvelé.


15. Aký je tvoj najobľúbenejší kúsok z kozmetiky a módy (oblečenie,doplnky..) ?
Z kozmetiky asi Make-up od Catrice a oblečenie, to je dosť ťažké, ale veľmi sa mi páči môj nový dres ale aj suknička ktorú som po roku vytiahla s astézkymi vzormi. A doplnky veľmi nenosím. 


16. Máš nejaké obľúbené vône ?
Ak ide o voňavky tam nemám žiadnu obľúbenú, ja to stále striedam aké ak je to ľubovoľná vôňa tak asi levanduľa.


17. Aké sú tvoje koníčky?
Tak určite blogovanie, fotenie ,behanie ale kedysi to bolo aj jazdenie na koni.No teraz už veľmi nie, nemám na to čas, čo má veľmi mrzí.


18. Aký je tvoje šťastné číslo ?
Neviem či šťastné, ale obľúbené  8 .


19. Si alergická na niečo ?
Som na prach a roztoče alergická. 


20. Čo ťa inšpiruje ?
Sám život a hudba. 


21. Ktoré sú tvoje najobľúbenejšie Bloggerky/Vloggerky?
Priznám sa ,že nemám žiadne obľúbené bloggerky ani vloggerky. Ja si pozriem rada všetky blogy, ktoré stoja za to.


22. Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie ?
Jeseň, ale iba ak neprší. 


23.  Čo je prvá vec, ktorú si všimneš na ľuďoch ?
Asi oči, alebo úsmev.

24.  Čo chceš byť, až vyrastieš ?
V tomto ešte nemám vôbec jasno.



25. Ak by si mohla žiť kdekoľvek na svete, kde by to bolo ?
Určite by to bolo v Amerike, najskôr Kalifornia. :) 




Nezabudnite sa zapojiť do GIVEAWAY ,ktorá prebieha na blogu.


Dúfam , že ste sa čosi o mne dozvedeli a, že sa Vám príspevok páči. Prajem pekný zvyšok dňa. :)


Komentáre

  1. moc se mi libi tvoje prostredni jmeno! a rada jsem se o tobe neco noveho dozvedela :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O NEREZOVÝ ŠEJKR na koktejly nebo kávičku
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kalifornia ja tieež :33 :) :DD

    http://julca-fashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL