May Haul


Ahojte! Dnes v škole bol strašne náročný deň, mali sme až tri ťažké písomky. Nemám s toho až také dobré pocity, aj keď som sa učila ako blbá. No čo už. Mám tu pre Vás ďalšie nákupy, Tento mesiac som si toho dopriala, ale keď musím si to nejako kompenzovať pri toľkých stresoch v škole. hehe.

 Najprv tu mám nejakú kozmetiku.
 Ako prvý tu mám lak od Catrice, ktorý bol vo výpredaji, a ta smaragdová farba ma úplne očarila, aj keď musím povedať, že na nechtoch až tak dobre nevyzerá, pripomína mi ako keby to bolo nakreslené centrofixou.
1,30€
DM

 Konečne som si kúpila ten svetlejší odtieň tohto make-pu, s ktorým som veľmi spokojná. Recenzia naň je TU .
6,60€
DM


Chcela som vyskúšať aj nejakú novú špirálu, myslela som si že od essence sú hrozné, ale nakoniec sa mi celkom zapáčila, aj keď nie je dokonalá, ale páčia sa mi kefka veľmi, a pri viacerich vrstvách sa už lepia riasy.
3€
DM


Ďalej  tu mám ešte jednu špirálu, ktorú mi kúpila mamka, som ňou spokojná, možno bude aj recenzia. 
Cenu neviem ale je objednaná z Oriflame, ako už môžte vidieť. 

Chcela som si kúpiť taký tmavší fialový rúž, no s tohto som troška sklamaná lebo ma veľmi slabú pigmentáciu, a takú fialovú farbu na perách dosiahnem až po veľmi veľa vrstvách rúžu.
cca 3€
Oriflame


Obyčajná pomáda, bez príchuti, veľmi užitočná vec. 


 V poslednej dobe mám hrozné vlasy, tak už som si musela niečo kúpiť na regeneráciu, pretože nestarám sa nejako o vlasy tak som si kúpila regeneračný šampón a k tomu aj masku na vlasy. Taktiež možno bude recenzia. 
3,40€
DM

 cca 4 €
Dm 


 Nakoniec tu mám ešte pár kúskov oblečenia.

 Túto šatku som zbadala na výpredajovom stojane, brala som ju bez váhania a ešte aj tá farba je úžasná. 
1€
New Yorker 


Také obyčajné tielko na leto, veľmi ma zaujalo to vrecko. 
3€
Kik


16€
Gate

Tieto nohavice boli za polovicu, tak som si ich vzala. Majú zaujímavý vzor a pekne skombinované so zlatými zipsmi, gombíkom a cvokmi. Aj keď sú troška hrubšie na leto, ale určite ich po lete využijem. 
10€
Gate 
(a prepáčte,že nemám fotku celých nohavíc) 

Ako posledné tu mám túto už veľmi známu zlatú  reťaz, chcela som ju už dávno, lenže v obchodoch ju mali za 12 eur, čo určite by som toľko nedala, tak som ju objednala z Ebay-u za oveľa lacnejšie, aj keď mi prišla až po troch týždňoch. 
5€
Ebay


A pre tých čo ste sa ešte nezapojili do mojej prvej GIVEAWAY tak sa určite zapojte . 

Komentáre

  1. tu riasenku z oriflame mam aj ja :) podla mna je super :)
    ta retaz je super :) ja ju mam tiez :)

    http://m2betka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zasa ti my píšeme :D ohľadom GFC follownutia :)

    nevidíme žeby si dala follow skús ešte raz ak ťa tam uvidíme follow ti oplatíme_:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takéto posty mám veľmi rada ;)
    Pozývam ťa do mojej giveaway
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten Catrice make-up je super aj ja ho teraz pouzivam!

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL