Second-Hand Haul

Ahojte! V poslednej dobe som začala čo raz viacej navštevovať second-handy a čoraz viacej toho  kupujem. Doma sa mi toho začalo kopiť tak som sa rozhodla, že Vám to všetko alebo aspoň väčšinu ukážem. Keďže poznám veľa ľudí, ktorí odsudzujú tieto obchody a hnusia sa im, tak chcem povedať že mne je to úplne jedno ja som si tam našla skvelé kúsky a viem , že nikoho v takom kuse oblečenia nestretnem. Týmto by som možno aj chcela niektorích ľudí motivovať alebo im ukázať, že oplatí sa tam chodiť a nájdete si tam fakt skvelé kúsky. A musím uznať ,že niektoré kúsky boli kupované tak prvoplánovo, čiže nie som s nimi až tak spokojná ale to sa stáva aj v normálnych obchodoch a určite mi toho nie je tak ľúto ,kedže to stálo dajme tomu 50 centov.

Ako prvé tu mám Sako, ktoré mi hneď padlo do oka, tak som si ho vyskúšala. Sedelo mi super čiže som ho vzala. 
HM
6,60€

Vždy som chcela nejaké tričko čo ma na dekolte nejakú čipku alebo sieťku. Keď som zbadala toto tričko veľmi som sa potešila. 



Zozadu má na chrbte aj zips.
HM
1,80€


Táto blúzka ma hneď oslovila, a páči sa mi aj táto kaki farba. Je trochu príliž dlhá ale ak si ju dám do nohavíc je dobrá. 
HM
0,75€


Ďalšia blúzka, ktorá vyzerala celkom veľká , ale ak som si ju dala do nohavíc je super. 
FOREVER21
1,50€

Veľmi sa mi páčila na tomto svetry farba, i keď zatiaľ som ešte tento svetrík nikde nemala.
HM
2,20€

Tento svetrík myslím ,že už som Vám ukazovala, ale dávam ho sem znova. 
TOPSHOP
2€

Obyčajné tričko s dlhým rukávom,to využijem stále.
 Bik Bok
?? 


Ďalšie dve obyčajné tričká, sivé je s krátkym a ružové s dlhým rukávom. 
sivé-TERRANOVA                                    ružové-TALLY WEIJL
     1,50€                                                                   0,50€


Tričko aj so zipsom. 
 NEW LOOK CENTRAL
2,20€





 Potom tu mám ďalšie trička. 



???
1,25€


???
1,50€


 BANANA REPUBLIC
1,25€

???
1,25€

 Ešte tu mám dva crop-topy. 

 ???
0,75€

 ???
0,50€

Toto tielko nevyzerá na prvý pohľad až tak dobre, ale ku kraťaskám vyzerá skvelo. 
DONNA
0,75€

Na koniec tu mám tieto dve skvelé sukne. 
New Yorker
0,80€

New Yorker
1,20€


ešte som si kúpila čierne rifle a taký skvelý crop-top  svetrík ale bohužiaľ akurát boli v praní, ale časom to sem pridám. 


Dúfam,že sa Vám príspevok páčil . 

Komentáre

  1. Samé super veci a ešte za také výhodné ceny, dobrý nákup jednoznačne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL