Like a Drum

Ahojte! Mám tu ďalší outfit. Kedže ja veľmi šaty nenosím , ale nejaké kúsky mi doma ležia a tak ich aspoň využijem na fotenie. Šaty sa mi niekedy veľmi páčili aj keď teraz už veľmi nie, ale sú pekné, farebné a vzadu sú dlhšie ako vpredu.


 
 





Komentáre

  1. zatraceně slušivé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta fotka jak skáčeš je vážně užasná:O Skvělé šaty, brýle a vlasy:O Vážně skvělé fotky:O :))
    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podle mě Ti hrozně sluší :))) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne šaty, krásna ty :) Pristanú ti veľmi :) P.S: Strašne ti závidim vlasy, neskutočné ich máš ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. podla mňa ti šaty veľmi padli :) máš na ne rozhodne aj postavu :)

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL