All About That Bass

Ahojte! Ďalší outfit, zase šaty, už prestávam veriť tomu že nemám rada šaty. Tieto šaty majú v detaile kohútiu stopu a pod prsiami vyrezané obdĺžniky. Teraz by som ich najradšej nosila každý deň ale počasie sa nejako ani troška nepodobá letu.



















 (fúkalo:D )



















 šaty - H&M
boty- čiňák 





Krásne " slnečné" leto .


Komentáre

  1. tak ty šaty nemají chybu :) Moc Ti sluší! franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš perfektné nohy, šaty sú krásne a posledná fotka je najkrajšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie šaty sú fakt pekné. Chcela by som sa spýtať kde si spravila ten 3D efekt, dakujem moc za odpoveď :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné šaty! Líbí se mi jejich barva! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Božee, ty jsi nádherná! A ty šaty se k tobě náramě hodí! Můžu se zeptat kolik stály a jak jsi udělala na té jedné fotce jakoby 3D efekt?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi krásne ti ďakujem, si zlatá:) šaty stáli 15 eur:)...3d efekt je spravený cez program photoscape, filter celofán:)

      Odstrániť
  6. wow! :O máš užasný blog! dáme vzájemné follow? :) já už mám :)
    www.sabinaswonderland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasné šaty! podobné som si skúšala no nesedeli mi :(

    http://werushberry.blogspot.sk/ GIVEAWAY!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nedávno jsme si je v H&M zkoušela a dost mě mrzelo, že se u nás objevili až na konci srpna, což mi na tenhle typ šatů přijde dost pozdě:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Velmi pekne saty ale asi by sa mi knim viac hodili sandale :)
    ps: mas peknu postavu :)

    http://gagussdiary.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL