Talk talk ..


Konečne mám troška voľna. Celý týždeň plavecký, unavená som jak...Ale na druhú stranu nikdy som nejak rada neplávala ale zapáčilo sa mi to veľmi a plánujem chodiť na plaváreň častejšie celú zimu aspoň raz do týždňa. Plaváreň mám zadarmo čo je super. Jeseň sa nám krásne prejavuje svojím daždivým a chladným počasím. Čudujem sa ,že ešte som zdravá s mojom super silnou imunitou. Dnes bolo počasie troška krajšie aj slniečko vykukovalo tak mám tu ďalší outfit for you.

Zase celý tmavý outfit. Aspoň tá košeľa no. 

 











 







snapback-Vans/ jacket-NY/t-shirt-xx/jeans-TallyWeijl/shirt-vintage/boots-Deichman





Komentáre

  1. Nádherný outfit! :)
    http://booksmakesenseofmylife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám ráda tmavé outfity a ten Tvůj se mi líbí :) jen na moji hlavu nejde kšiltovka, ale Tobě sluší!

    czechivy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny outfit, tebe sa moc hodí takýto štýl:) a tá košela je úplne top:o:)
    www.victoriaurmin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny outfit a veľmi podarené fotky<33 mám presne také isté jeansy (dokonca aj práve teraz na sebe:D), ale modré. A dokonca mám aj podobnú košeľu:D:D máme super štýl, no.. :D
    Pekný večer prajem:) Sophie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ďakujem Vám všetkým , baby :)))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL