Tartan skirt

Ahojte,dneska taký rýchly post-outfit. Na sebe mám túto veľmi, veľmi, veľmi starú sukňu, ktorú nosil ešte neviem kto. Našla som ju náhodou pri prehrabavaní veci v starom dome a najprv sa mi nepozdávala ale zapáčila sa mi. Myslím si, že tartan bol a aj vždy bude v móde, obzvlášť túto jeseň ho je vidieť všade v časopisoch aj na blogoch tak prečo nie. Mala pokazený zips ale to som opravila. Sukňu som doplnila obyčajným,čiernym svetríkom a klobúčikom kedže tartan je už sam o sebe dosť výrazný. Trošku mi to pripomína outfit "školáčky" spolu stým golierikom.



 



















hat-xxx/shirt-Tally wejl/sweather-Teranova/jacket-Kenvelo/skirt-vintage/boots-čiňak






Vy vlastnite nejaký tartanový kúsok? 






Komentáre

  1. Moc ti to sluší, ta sukýnka je krásná :) Celkově si to sladila moc dobře :)
    beautylook.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá sukňa a tie boty sú najviac! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nič tartanové nemám, ale na tebe to vyzerá super :) klobúčik ti sekne
    Chcela by som ťa pozvať na nový web, kde si môžeš vymeniť svoju nepotrebnú kozmetiku a získať kozmetické balíčky za pár drobných. Klikni na : http://makeawish.webnode.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásně si to sladila. Krásný outfit.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL