Green Beanie

Dnes nám celý deň sneží, v škole viacej pozerám von oknom ako do knižiek, potom to aj tak vyzerá. Ja osobne som veľmi, veľmi rada že sneží, pretože sneh znamená blížiace sa Vianoce a spolu s nimi práázdniny. Aj keď je mi stále zima ale konečne si môžme s kamoškou spievať vianočné pesničky. Aj keď my ich spievame celoročne aj v lete, keď nás chytí nálada.


Dnešný outfit fotení cestou rovno zo školy. Na sebe mám moju milovanú parku s koženými rukávmi,  ktorú som kúpila v super zľave už minulého roka v Bratislave, z ktorej som veľmi nadšená,kedže som takú hľadala už dlho ale myslím si, že ceny týchto kabátov sú až "troška" prehnané. Ale som rada,že ju mám a teraz je to môj najviac nosený kabát. 
Kedže v nedeľu u nás otvárali H&M musela som sa tam ísť pozrieť a mali tam skvelé veci a hlavne svetríky. Kúpila som si až dva svetre, jeden z nich môžte vidieť na mne . Potom som si ešte kúpila károvaný šál,ktorý som zháňala a túto zelenú beanie. 








<!--BEGIN HYPE WIDGET--><script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.2/jquery.min.js" type="text/javascript"></script><script src="http://lookbook.nu/look/widget/6901202.js?include=all&size=medium&style=button&align=center"></script><div id="hype_container_6901202"></div><!--END HYPE WIDGET-->


 








 jacket-NY/bag-House/carigan-H&M/T-shirt-Gift/legins-F&F/boots-vintage/beanie-H&M/watch-xxx



Už aj u vás sneží? 


Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL