Tento článok je troška iný,už len vďaka tomu že nemá žiaden názov(neviem či ste si všimli) nie je to žiaden outfit ani nič podobné, ale kedže dlho žiaden príspevok nebol a asi ani nebude pretože som chorá, tak Vám sem pridám aspoň takýto krátky  príspevok. Veľmi rada fotím, hlavne prírodu tak vám ukážem nejaké moje fotky fotené asi pred týždňom. Čo je síce smutné, kedže je zima, zajtra sú Vianoce a žiaden sneh, skôr svieti slnko a vidieť krásnu zeleň. Dúfam, že prázdniny si užívate o mnoho viac ako ja, lebo ja umieram od nudy a to nie je dobré.Ja nemám rada nudu a dokonca ani v TV nedávaju žiadne pekné filmy. Možno takéto články budem robiť častejšie, kedže fotiek mám dosť. 


 
 
 
 

  Tak Vám prajem pekné sviatky, veselé Vianoce a taktiež šťastný Nový rok a plnte si svoje sny. 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL