Nákup cez EBAY

Po mega dlhej dobe som tu, áno ešte žijem, našťastie! Veľmi dlho neboli príspevky aj kvôli tomu, že vonku bola veľmi  veľká zima, a v takej zime sa fakt fotiť nedalo, no keď prišlo krajšie počasie, zase prišli iné dôvody prečo som nemohla fotiť. Nemala som čas, prišli nové veci, noví ľudia do života a mala som menej času na blog, teda skôr žiadny. Cez jarné prázdniny som chcela všetko dohnať, mala som v hlave niekoľko nápadov no nemala som k dispozícii zrkadlovku čiže nemala som ako fotiť  a fotky s mojim mobilom by ste fakt nechceli vidieť.

Ďalšia vec je,že vytvorila som si nový  Instagram : barsurak

Dnes tu mám pre Vás moju prvú skúsenosť s nákupom cez internet konkrétne cez  EBAY, ktorý určite všetci poznáte. A kto nie tak je to vlastne  internetový obchod na ktorom nájdete dá sa povedať, že úplne všetko za málo peňazí, ale samozrejme nikdy neviete čo Vám príde a v akej kvalite to bude. Musím ale podotknúť, že zatiaľ som veľmi spokojná s vecami, ktoré som si objednala. Jednou z nevýhod je aj dlhá doba dodania, ale mne to až tak nevadí. Pokúsila som sa nájsť všetky veci, ktoré som si ja objednala a dám sem aj odkazy na ne.

Bielo-zlatý náhrdelník

Nájdete sem: 

Choker YinYang




Hodinky



Listová kabelka


A čo vy ? .. nakupujete cez EBAY ? 

Komentáre

  1. Ten prvý náhrdelník je neskutočný, waw! :-)
    http://stylebymyself.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten první náhrdelník je moc krásný! A ta listová kabelka je také moc pěkná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kabelka je veľmi pekná, len by mohla byť troška väčšia . :)

      Odstrániť
  3. tie hodinky sú nádherné :) tiež som trošku závislá na ebay, tak mám odvykačku, lebo by peňaženka a účet plakali :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som toho naobiednavala a teraz už pauza, lebo prídem o všetky peniaze. :D

      Odstrániť
  4. Ahoj, chtěla bych se zeptat jak si ty věci zaplatila? Jako jestli je tam i jiná možnost platby než kreditkou:) Kdyžtak mi napiš na email, děkuju Ellie.Da@seznam.cz

    http://blogerbabes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, tak ja som platila kreditkou a myslím že inak sa ani nedá platiť, ale neviem ti v tomto poradiť :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL