slip-on shoes

Tak veľmi dlho som ich chcela už od konca leta  a konečne ich mám. Lepšie neskoro ako nikdy a najlepšie teraz hneď. Veľmi som váhala nad kúpou originálov s pytónim vzorom,kedže sú veľmi drahé, ale potom keď som ich zbadala v F&F tak hneď som ich kúpila, bez váhania aj keď boli bez vzoru, len čisto čierne. Do terajšieho počasia ich veľmi neobnosím, ale ja si veľmi rada na nich počkám, kým sa vonku oteplí. Dneska je vonku krásne tak dúfam, že už to bude len a len lepšie, že sa môžme rozlúčiť so zimou a ja si môžem obuť tieto krásky. Nosia sa veľmi pohodlne, kedže nemusíte viazať šnúrky ale len obujete na nohy a idete preč.Čiže úplne vhodné pre lenivých ľudí, a nie, ja nie som lenivá len sa mi páčia.  

 





Áno,troška veľa fotiek jedných topánok, ale keď ja som sa do nich zamilovala, ale budú tu ešte tisíckrát viac na tomto blogu.





Čo hovoríte Vy na tento štýl topánok? Vlastníte ich aj Vy? 



Komentáre

  1. Veľmi sa mi páči tento štýl topánok, no zatiaľ žiadne nemám. Už dlhšiu dobu si ich chcem kúpiť, ale ešte som neobjavila v obchodoch také, ktoré by ma očarili :)
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také teď nějaké takové sháním :) Jsou moc pěkné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež teraz takéto zháňam :) Nevieš koľko stáli? Vyzerajú skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa moc nepáčili, ale čím dlhšie sa na ne dívam, tým viac ich chcem :DD Zaujímala by ma ich cena :)

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa stále páčili, ale originali stali veľmi veľa ale ked som zbadal tieto iba za 14 €, proste bez váhania som ich kúpila som rada, že ich konečne mám :)

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL