march photodiary

Ja osobne milujem čítať takéto články a pozerať random fotky za uplynulý mesiac. Už skôr som robila takýto článok, a teraz by som už ich chcela robiť pravidelne každý mesiac, tak dúfam že sa mi to podarí a Vám sa bude páčiť. V týchto článkoch sa môžte dozvedieť nejaké informácie, napríklad kde som bola, s kým som bola, alebo čo som zažila , možno niečo zaujímave a možno nie. Väčšinu fotiek môžte vidieť aj na mojom Instagrame ! @barsurak

Na romantickom obedíku s maminou. 

 
Moja skvelá kamoška, ktorá sa teší,že jej dali konečne dole strojček zo zubov.




Ranný budíček. 
 Troška mi preplo v hlave a ostrihala som sa na krátko. Bolo to veľmi nečakané rozhodnutie, ale vždy som chcela vyskúšať aké to je mať tak krátke vlasy, ale som spokojná veľmi. 

Západ slniečka.

Bratov pitbul Rasty prišiel na návštevu. 





Pekné veľkonočné sviatky prajem a veľa vody pre dievčatá. 


Komentáre

  1. http://korytna.blogspot.sk/2015/04/lakova-giveaway.html   Pozývam ťa na moju giveaway  

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krátké vlasy jsou super :). Já to střídám, když mám dlouhé, chci krátké, a naopak :D.

    http://tpatc.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem teda :) ..u mna to bývalotiež tak, ale zatiaľ som veľmi spokojna s krátkymi, a a si pri nich už aj ostanem :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL