my new loves

Do môjho šatníka pribudlo týchto zopár nových kúskov, do ktorých som sa zamilovala. Kedže sa nám čo raz viac ukazuje slniečko, pozerala som už po kúskoch na leto. Plánovala som si kúpiť niečo farebné, živé, no nakoniec som skončila ako stále pri čiernej farbe. 
 
Ako prvé tu mám túto čiernu, vzorovanú sukňu, ktorá sa tvári ako kožená no nie je. Nakoniec ju asi v lete veľmi nevyužijem pretože by mi bolo v nej zrejme teplo, ale na jar alebo jeseň je dokonalá. Najprv som ju veľmi nechcela, ale potom sa mi zapáčila.


 Ďalším kúskom  je táto šortkosukňa(alebo ako to nazvať), ktorú určite každý poznáte. Sú to šortky ale spredu to vyzerá ako sukňa, čo je veľmi praktické, kedže je taká krátka nemusím sa báť že mi vykukne niečo čo nechceme. Pôsobia elegantne, ale dajú sa skombinovať kľudne aj s teniskami



Všetky moje kabelky sú dosť veľké a nutne som potrebovala nejakú malú, klasickú. Samozrejme "musela" byť čierna. Veľmi dlho som hľadala, ale všetky boli prečačkané a na jedno kopýtko. Tak som si objednala z Ebayu túto. Táto ma zaujala asi tým "krokodýlim" vzorom kože. Skvelo ladia  s čiernou aj zlatý zips a pracky. 

 


Komentáre

  1. ta satosukne je moc pekna :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny věci se mi hrozně moc líbí! Máš skvělý vkus! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné kousky! :) http://luccyablog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá kožená ja úžasná! Ja som si kúpila také podobné šortky :-) Krásne kúsky :-)
    stylebymyself.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL