flower shirt


Takmer týždňove voľno od školy sa pomaly končí. Počasie bolo nádherné až do dnes, kedy som sa konečne vybrala fotiť tak muselo začať pršať a ochladilo sa troška. Škaredé počasíčko som si oživila touto super-retro-kvietkovanou košeľou, ktorá je staršia ako ja. Ďalší skvelý kúsok, ktorý som našla u babky v skrini, nosila ju ešte moja mamka za mládi teraz ju hrdo nosím ja.

 

Komentáre

  1. Pěkný outfit, sluší ti to :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/beauty-bag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá košela je pekná, nie je to môj štýl ale tebe sedí :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je to celkem zajímavé a sedí to k tobě:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta košile je hrozně zajímavá a celý outfit hezky ,,vybarvuje''. Moc pěkný outfit.:)
    http://mysmalldimension.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny outfit ;)
    Pozývam ťa ku mne na blog ;) MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá košeľa je dokonalá, taktiež by som ju hrdo nosila!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásná košile a na fotkách ti to moc sluší :)
    Lovies 47
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL