PVE Čierny Váh 3/6/15

Ahoj! V stredu sme boli na exkurzii v najväčšej prečerpávacej vodnej elektrárni na Slovensku. Bolo to veľmi zaujímave, dozvedeli sme sa takmer všetko o elektrárni, jej stavbu,  princíp a všetko okolo toho. Videli sme všetky tie stroje v elektrárni a ako to funguje a museli sme mať na hlavách aj prilby čo bola veľká sranda. Kedže v elektrárni sa nesmelo fotiť tak odtiaľ nemám ani žiadne fotky, ale mám fotky  nádrží( spodnej a vrchnej). Bolo tam fakt nádherne obzvlášť pri tej vrchnej nádrži , pretože ten výhľad na Nízke Tatry a okolitú krajinu bol nádherný. Určite môžem odporúčať sa ísť pozrieť a poprechádzať sa  aspoň k tejto hornej nádrži, kedže do elektrárne sa len tak nedostanete. 







Čierny Váh 


 
Spodná nádrž. 


Vrchná nádrž. 






 Veľmi by ma zaujímalo, či sa vám typ takého príspevku páči, pretože plánujem cez leto nejaké výlety tak by týchto príspevkov bolo viac. O týždeň odchádzam do Nemecka na výmenný pobyt tak by som aj o tom chcela spraviť nejaký príspevok ak by vás to zaujímalo.

Komentáre

  1. Odpovede
    1. však :) na take by som dokázala pozerať aj celý deň :)

      Odstrániť
  2. Skvelý príspevok, ja mám veľmi rada cestovateľské články a ešte radšej tie, ktoré sú zo Slovenska, keďže máme fakt krásnu krajinu podľa mňa :) minigiveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ved práve, nevažimi su tu našu krásnu prírodu na Slovensku :/
      ďakujem a som rada že sa ti páčia taketo články :)

      Odstrániť
  3. Nádhera, exkurze musela být zajímavá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky!♥
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL