fresh smoothie


Vonku je tak neskutočne horúco, že najlepšie čo môžte urobiť je ísť niekam na kúpalisko , k jazeru alebo aj doma na záhrade do bazénu. Ja ostávam doma a bez bazénu a snažím sa nejako aspoň osviežiť. Samozrejme najlepším nápojom na leto je čistá voda s limetkou alebo mätou ale chcela som vyskúšať niečo nové a mala som chuť na niečo sladké no zároveň zdravé a tak som si spravila smoothie. Nepotrebovala som na to  žiaden recept ani nič, pomixovala som proste ovocie, ktoré sme doma mali a v celku to chutí skvele. Ja som zmiešala jablko, dve marhule a josty. Nakoniec som to naliala do tzv.  mason jar""a dala schladiť do chladničky. Ako ďalšie by to bolo tiež skvele dať do formičiek na nanuky a dať zamraziť. 

Dobrú chuť. 




Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL