Germany-exchange visit (2nd)


Hello! Veľmi sa mi do písania tohto článku nechcelo, pretože spala som asi len 4 hodiny a vonku je neskutočne horúco, aj keď zase až toho toľko tu nebudem písať, skôr bolo ťahšie vybrať nejaké fotky keďže bolo ich dosť veľa a všetky boli fotené, dá sa povedať za pochodu, čiže nie sú až tak vydarené. 



Približne 20 minútovou cestou autobusom sme šli do neďalekého mesta Goslar. Je to veľmi pekné, historické mesto s veľa pamiatkami o ktorých nám rozprával anglický sprievodca, ktorému( keď som ho počúvala zo začiatku) som takmer všetko rozumela.







Veľmi zvláštny kostol s veľmi zvláštnou vežou.




Harry Potterove brýle


Aj Vám sa tak páči  architektúra týchto budov ? Lebo mne veľmi a aj preto tu je asi milión fotiek  budov.





























A nakoniec oddych pred cisárskym palácom.



Môj Instagram @barsurak

Komentáre

  1. Krásne fotky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nemůžu si pomoc, ale moc se mi líbí ty německé domy s takovými typickými trámy všude. :) Úplně to připomíná tu starší dobu, tu minulost, kterou já mám vcelku ráda, i když Německo není jedno z těch míst, které bych vyloženě chtěla navštívit... :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. máš uplnu pravdu, aj mne sa tak veľmi páčia:) ale zase ja nemám problém navštíviť ani Nemecko :)

      Odstrániť
  3. Veľmi pekné fotky!
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL