Germany-exchange visit (3rd)

Hello! Ďalší, v poradí už tretí článok z mojeho výmenného pobytu v Nemecku. Boli sme v meste Clausthal-Zellerfeld ako už viete( ak ste nevideli predošle články tak tu a tu ) a  mám tu pár fotiek z prehliadky mesta a okolitej prírody .



Boli sme pozrieť aj v miestej škole, ktorá je určite o pár krokov popredu ako tie naše slovenské. Je veľmi moderne zariadená a boli sme aj na hodine angličtiny a nemčiny a musím povedať, že tie hodiny boli oveľa zaujímavejšie ako tu, viacej rozprávali ako písali  a to sami veľmi páčilo, pretože príde mi to viac praktickejšie.


Celá ta oblasť je známa baníctvom a my sme sa boli aj pozrieť do týchto baní a vodných kanálov. K baniam nás priviezol tento originál vláčik, ktorý viezol baníkov do práce. Bola to celkom sranda aj keď to išlo veľmi pomaly. Tam nás obliekli do čižiem dlhých až po zadok, na hlavu nám dali prilby a do ruky baterky. Išli sme tam asi kilometer dlhým kanálom, v úzkom priestore, po vode a v úplnej tme. Bol to celkom vzrušujúci zážitok.


Na ďalší deň sme šli do mesta  Bad Sachsa  a po ceste sme sa zastavili pri tejto krásnej a veľkej nádrži. (milujem fotky na ktorých je vidieť odraz vo vode) . Potom sme navštívili múzeum o druhej svetovej vojne a ďalej sme videli kláštor, ktorý bol naozaj veľký a pri pohľade na niektoré časti budovy som si spomenula a Harryho Pottra.



Môj Insta: @barsurak




Komentáre

  1. tie časti sa fakt podobali, že by tam aj mohli natáčať HP :D tá posledná úplne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano podobali, veľmi mi to pripomínalo toho Pottra :)

      Odstrániť
  2. Dobré fotky :D
    www.aduliksun.blogspot.sk --- pozývam ťa na moju giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL