Haul

Hi!
 Je pre mňa nezvyk písať článok takto neskoro večer,i keď možno pre vás to nie je neskoro, ale ja teraz cez prázdniny stávam ešte skôr ako cez školu, kvôli tréningom,tak chcem ísť aj skôr spať.  Tento článok som plánovala pridať už včera ale nejako mi to nevyšlo tak už musím dnes i keď takto neskoro, pretože zajtra nám nejde elektrina celý deň.

Po veľmi dlhej dobe, aj keď sa mi veľmi nechcelo do tohto článku ale je tu haul. Nie je to haul len za jún ale niektoré veci sú tu aj za máj. V nakupovaní sa už krotím, snažím sa nenakupovať a nechodiť do obchodov ak to naozaj netreba, i keď na sekáče nedopustím. Samozrejme keď som bola v Nemecku tak som si musela dopriať nejaké veci, tak mám veci odtiaľ, potom zo sekáča alebo internetu.




Zo všetkeho najradšej obľubujem nakupovať tričká, čo je asi aj vidieť, kedže ich tu  mám až 4. 
Prvé aj to tretie je z Primarku v Drážďanoch. Na prvom je pivko a veľmi sa mi páčia tie zahnuté rukávy a tie palmy, proste leto. To pásikaté  som kúpila akurát včera, keď som sa "zastavila" v sekáči a je úžasné a ako nové celkom. 


Veľmi som sa bála kupovať oblečenie z internetu, bála som sa tej kvality a veľkosti, ale nakoniec s týmto tričkom som veľmi spokojná. Je z Alliexpres. 



 Konečne nové rifle. Ja vlastne nič iné nenosím len rifle a rifle. Tie sivé mám z Tesca a modré som kúpila v nemeckom C&A. Bola to vlastne kúpa z núdze, keďže všetky rifle som mala už špinavé.


  Ďalší skvelý úlovok zo sekáča. Vysnívaná riflová bundička i keď mi je mega veľká ale to nevadí.

 

Nasledujúce veci sú už všetky z Nemecka. Ako prvé sú tieto krásne maxi šaty, pre mňa veľmi nezvyčajné, ale proste nejako mi padli do oka. Nedám ich sem celé, bude určite nejaký článok ešte snimi.


Žiadnu kabelku som neplánovala kupovať, ale keď táto sa mi veľmi veľmi zapáčila hlavne kvôli jej retro vzhľade.

 

A nakoniec úplne obyčajné, minimalistické hodinky, ktoré nosím dennodenne. Trocha už ľutujem, že som si ich nekúpila rovno dve, aby som mala náhradu, keď sa mi jedna zničí.





Komentáre

  1. Tie hodinky sú parádne :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekný nákup :) najviac sa mi páčia maxi šaty a palmové tričko
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne veci!♥
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělé nákupy. Mě se hodně líbí to palmové tričko, taky jsem dost na trička. Riflová bunda by se mi hodila asi se zajdu po nějaké podívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tričká z Primarku sú naozaj krásne:) Bože ale kde na hentaké sekáče chodíš? Fakt krásne veci:)
    SajaFrey Pozývam ťa na svoj blog, na ktorom momentálne prebieha aj GIVEAWAY.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL