maxi skirt


Ja a sukne? A ešte k tomu dlhé? Neviem prečo ale v poslednej dobe sa mi veľmi zapáčili. Už  keď som bola v Nemecku sa mi veľmi zapáčili dokonca som si aj kúpila dlhé šaty a teraz sukne. I keď táto zrovna nie je moja a nemyslím si, že mi veľmi pasuje ale snáď si nejakú kúpim aj ja a takú, ktorá sa mi bude páčiť na 100%.

Konečne som si založila stránku o blogu na Facebooku ( TU) , tak nezabudnite dať LIKE ! Jednu stránku som už síce mala ale tá mi dlho nevydržala ale táto vydrží určite. Budem sa o to snažiť.


 
 
 

Komentáre

  1. Nádherná sukně, sluší ti :- )

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá sukňa je parádna :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky se mi začaly líbit tyto maxi sukně. Je moc pěkná a sluší ti. Líbí se mi i top. Jediné, co bych změnila jsou boty. ;-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná sukně! Také přemýšlím o koupi nějaké maxi sukně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to jw naprosto dokonalý outfit! :0 A tak sukně jw na tom samozřejmě nejlepší! ^^
    Krásné fotky! :)


    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL