phone cases


Doteraz som bola zvyknutá na môj starý nerozbitný mobil, no keď som dostala nový( Samsung Galaxy s3 mini), ktorý je veľmi krehký( áno teraz to už viem) , už po prvom menšom páde mi pukol displej. Keďže mne nejako veľmi často padajú tie mobily musela som si kúpiť nejaký kryt/obal. Našla som nejaké na Ebay tak som si objednala rovno tri. Pravdu povediac som sa dosť bála či bude vôbec pasovať na môj mobil ale našťastie pasovali všetky tri. 


Prvý, so slonom je aj zatvárací, alebo ako to nazvať, proste sa dá zavrieť a drží to magnetom a je tam aj priestor na odkladanie vizitiek alebo karty na autobus ako to mám ja. Ostatné dva sú len kryty na zadnú časť mobilu a sú silikónové narozdiel od toho prvého. Musím povedať, že za tú cenu sa to určite oplatilo, pevne držia na mobile a vôbec nevypadavajú samé od seba. 

Obal so slonom: cca 5€
Kryty :  2,50€  za každý jeden 




 


Komentáre

  1. Musím říct že také si hodlam pořídit obal na mobil jen s mojim je to trochu horší vyber není tak velký každopádně děkuji za motivace a ty kryty vypadají úžasně ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kryty jsou nadherné, už delší dobu si chci koupit kryty přes Ebay nebo Alliexpres , ale bojím se, že nebudou pasovat. Asi to přehodnotím :)

    http://megsproblems.blogspot.cz/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já objednávám kryty z aliexpresu a jsou super. Nedávno jsem si taky objednávala. Z těch tvých se mi nejvíce líbí 2. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné kryty !:)
    kdyby jsi měla chvilku, byla bych ráda, kdyby si se podívala na můj blog a stala se třeba i jeho pravidelnou čtenářkou :))
    http://worldbyanett.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. božé ja som závislá na obaly ♥ mám doma neskutočne veľa :D
    ten čiernobiely je najkrajší ! :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten druhý je parádny :)
    Pozývam ťa na moju giveaway : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-chcem-vam-podakovat.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jsou nadherne :-) nejvice se mi libi ten se slonen :-)
    Www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL