august photodiary



Konečne je leto za nami. Ale nie , vtipkujem samozrejme. I keď sa veľmi teším na jeseň, čo je moje najobľúbenejšie ročné obdobie. No od kedy chodím na gymnázium, som si celkom obľúbila aj leto, pretože nemusím chodiť do školy a učiť sa . Síce môj plán na prázdniny bol aj učenie, ale samozrejme, že  zošit som ani raz neotvorila . Fakt nečakané.

Človek by čakal, že cez prázdniny si pospí aspoň do tej 10 minimálne, no ja zrovna ten typ človeka nie som . Práve naopak. Celý júl som vstávala ešte skôr ako, keď vstávam do školy, pretože som mala takto skoro tréningy. Našťastie alebo teda bohužiaľ, začiatkom augusta som prestala chodiť na tabatu,čiže žiadne skoré vstávanie. Aspoň som si to myslela, až kým som nezačala zase chodiť cvičiť no tentokrát do fitka a aspoň troška neskôr. No ale aspoň nebudem mať problém si opäť zvykať na ten stereotypný život školy a skoré vstávanie .

Nejdem tu teraz písať o tom ako prázdniny veľmi rýchlo zbehli , i keď naozaj to tak je. Ha ha. Chcem vám len napísať pár slov o tom ako som prežila prázdniny . Musím povedať, že prázdniny vyzerali presne tak ako som si ich aj predstavovala pred tým ,(ale už mám plány aj na rok 2016, čo bude ešte lepšie, i keď možno viac pracovné:(  ).

Mojim najväčším plánom bolo asi cestovanie. Nacestovala som sa dosť, či už po Slovensku, po mestách alebo horách . Z  toho sa teším asi najviac. Navštívila som aj krásnu Viedeň, Poľsko a Nemecko. A dokonca už o necelý týždeň odchádzam do Monaca, na čo sa neskutočne teším a určite budú odtiaľ nejaké príspevky.

Blogovanie. To bola ďalšia vec, ktorej som sa chcela celé leto pravidelne a naplno venovať. Myslím, že sa mi to celkom podarilo, príspevky boli celkom často ( na mňa ). A už sa "teším" na to keď bude škola a blogu sa nebudem môcť na toľko venovať. Dokonca som sa rozhodla blog dať na vyššiu úroveň, alebo ako to nazvať, a zverejniť ho aj verejnosti a svojim blízkym.(Stránka blogu na FB) . Bolo to veľmi ťažké urobiť a stále to je, ale snažím sa to stále predýchať. A aj často počúvam narážky na mňa, že blogerka a tak, ale nie v zlom. Dúfam.

K letu neodmysliteľne patria  rôzne akcie a hlavne festivaly, o jednom som písala aj článok. No bolo ich neúrekom.
Mojím novým spoločníkom sa stal  kocúrik Edy , ktorý mi prirástol k srdcu a je to neskutočný živel čo z nás robí super dvojku. Ha ha .

Veľmi rýchlo sa blížim k dňu kedy bude zo mňa dospelá žena, čiže budem sláviť svojich krásnych 18 rokov, čomu nemôžem stále uveriť, no začala som chodiť na autoškolu.  Donútili ma na to viac menej rodičia , keďže som sa trooška bála. Ale teraz už sa teším kedy mi skonči konečne tá nudná teória a pôjdeme aj jazdiť.

Plňte si svoje sny , či už je leto alebo nie.

Ako ste strávili svoje prázdniny vy? 


 

Komentáre

  1. Super fotky !!! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky :) a čo sa týka leta.. ja som ho strávila ako ešte nikdy predtým! Všetko som si splnila - skok z mosta, stanovačka priamo v lese, HP maratón, letné nákupy.. proste všetko, aj som už zabudla na všetko, čo som chcela napísať! :D

    Reading Books With Love

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL