boyfriend shirt + video from Vienna



Idete na výlet v horúčavách , samozrejme, že si zbalíte iba letné oblečenie a zrazu sa ochladí  takmer o 10 stupňov. Čiže celý deň som chodila po Viedni v týchto košeľošatách a.k. boyfriend shirt. Objavila som ich hneď pri vchode do sekáča, ohúrili ma hneď na prvý pohľad a musela som si ich ísť aspoň vyskúšať a samozrejme, že som si ich aj kúpila. Troška som si ich vpredu upravila a zaviazala uzlík. Myslím si , že takéto maxi košele sú už nejaký ten rok stále trendy a sú maximálne univerzálne. Dá sa k ním obliecť fakt všeličo na 100 spôsobov. Ja som však volila tentokrát jednoduchosť, vzala kabelku obula tenisky a išla sa túlať krásnou Viedňou. Páčia sa Vám takéto boyfriend shirts?  Konečne sa mi aj podarilo zostrihať také krátke video z Viedne a z hradu Devín. 
A ináč opäť mám ostrihané vlasy, neviem či som to už spomínala. 



VIDEO: Vienna 


Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL