čo k vode


 Po menšej pauze s teplom znova  privítali k nám horúčavy, tak jediná šanca ako si spríjemniť horúce dni je ísť k vode. Kúpalisko, jazero, priehrada či more, je to snáď jedno.
Čo si so sebou k vode beriem ja ? Alebo teda ak si nič nezabudnem vziať tak čo by to bolo ?

No v prvom rade si oblečiem na seba niečo veľmi pohodlné do takýchto horúčav aby som to prežila bez ujmi na zdraví a na nohy sandálky. Musím sa priznať, že sandálky nenosím skoro vôbec ,ani cez tie najväčšie horúčavy, jedine ak idem k vode.

Samozrejme keď idem k vode vezmem si aj plavky a osušku nie? K tomu nejakú čiapku/klobúk na hlavu aby som nedostala úpal pri grilovaní sa na slnku. Okrem nutnosti ako sú opaľovacie krémy s UV ochranou ale aj olej na zvýraznenie opaľovania, treba myslieť aj na hygienu, čiže pribalím nejaký ten antibakteriálny gél na ruky.
Aby nebola nuda, beriem si skvelú knihu, karty , mobil s hudbou.
Najdôležitejšie je v týchto horúcich dňoch piť dostatok tekutín a to, že je okolo nás more alebo bazén asi nestačí tak treba si vziať aj fľašu s vodou. Taktiež treba myslieť na oči a vziať si slnečné okuliare.
Ako posledné mám takú tyčinku " after bite" čiže po uhryznutí hmyzu, kedže v lete a nie len pri vode je všade naokolo veľa nepríjemného hmyzu. Pravdu povediac stále na ňu zabudnem a ďalší skvelý typ je miesto uhryznutia jednoducho potrieť slinami




Na čom som ešte podľa vás zabudla? A čo vy si radi beriete k vode? 

Komentáre

  1. Celkom ma zaskočilo, že nenosíš nikam inam sandálky len k vode :) Ja si k vode vždy beriem žabky :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrozně se mi líbí ten nátělník..O.o
    Odkud je? :O Super článek!
    www.sabinaswonderland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. K vodě si beru podobné věci jako ty až na tu tyčinku na štípnutí hmyzem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se mi líbí ty plavky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc se mi líbí tvoje plavky. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL