Dohoda 2015

Áno, konečne, mám za sebou svoj prvý festival, aj keď taký, z tých menších, ale na začiatok úplne stačí. Na rok by som chcela ísť na nejaký väčší festival ako sa patrí so stanom a všetkými vecami zbalenými v batohu. Predsa je to iný zážitok byť tak na trojdňovom festivale ako iba na jeden deň. Dohoda sa včera konala v Poprade čo nie je až tak ďaleko.




Musím sa priznať,  nečakala som, že bude až tak dobre. Skupiny boli takmer všetky skvelé hlavne The Paranoid, Helenine oči a Polemic. Ako najväčšia hviezda sa predviedol Majk Spirit a poriadne to rozbalil, čo som si maximálne užívala. Nakoniec ešte zahral skvelý DJ Carlo. Už dlho som potrebovala a čakala na ten moment ,kedy sa môžem takto maximálne odviazať a tu to prišlo. Na to, že deň predtým som sa vyšplhala na Kriváň tancovala sa mi až veľmi dobre. Ale za to teraz ma nohy bolia dvojnásobne. Dokonca tak som sa nakričala, že ráno mi pomaly hlas odchádzal ale tak to ma predsa byť nie ? Celé to bolo neuveriteľné odreagovanie, aj keď si možno niektorí teraz myslíte, že preháňam a neviem čo ale ja som si to proste užívala a neriešila žiadne problémy.
Ale samozrejme, festivaly nie sú len o tancovaní, hudbe ale aj o zoznamovaní sa s novými ľuďmi.I keď som sa zoznámila asi so 4 ľuďmi ale bohužiaľ si ich mená nepamätám. Alebo teda nie že nepamätám, ale ja som ich v tej hlasitej hudbe ani nepočula.

Ešte dodám takú funny story, keď som sa skoro pobila s jednou dievčinou o tričko, ktoré rozdávali a hádzali z pódia. Kedže okolo seba mala bandu kamáratok, ktoré jej pomohli, musela som jej ho nechať, bála som sa, že sa rozplače, tak oň bojovala.
A ešte jeden ujo skoro na nás zavolal políciu, teda aj volal, ale iba akože. Snažil sa nás vystrašiť. Aj sa nám to podarilo, keď asi po dvoch minútach išla okolo polícia,ale našťastie nezastavila.

Mám aj zopár fotiek z Dohody, ale sú fotené iba mojim mobilom, čiže kvalita nič moc.
Boli ste tohto roku na nejakom festivale?



 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL