from big city

Hello! V poslednej dobe mám pocit, že  stále počúvam tie isté pesničky dookola. Dokonca ak sa mi nejaká pesnička zapáči dokážem ju počúvať aj dvadsaťkrát za sebou a to fakt. Momentálne fičím na pesničkách od The Weeknd ako je napríklad - Can’t Feel My Face alebo The Hills.  Aj vy ste na tom rovnako ako ja? Budem rada ak mi nejaké pesničky napíšete do komentárov. 
Mám tu zopár fotiek ešte z Bratislavy, z nášho tripu. Bolo tam veľa pekných miest na fotenie a najviac sa mi páčia tehlové steny. Každá fotka odfotená na inom mieste, veď nevadí, nie? V ruke turistická mapka Bratislavy ako nejaký turista. 



 

Komentáre

  1. Pěkné fotky, všechny písničky od Years & Years :-)
    Maybe one day you'll understand

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit top top :3

    nicolettelear.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě když se nějaká písničky zalíbí, tak jsem taky schopná ji poslouchat klidně i 100x dokola. Ale potom se ji asi dostatečně nasytím a už se mi pomalu přestává líbit a už není ani nutné si ji pouštět znova. Jinak outfit je moc pěkný, pohodlný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá druhá fotka je super ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Weeknd je úplne úžasný, milujem jeho hlas a jeho pesničky ♥ Ten outfit je krásny, skvelý na tieto horúčavy;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, super fotky! ^^
    Já teď neustále poslouchám The 1975! ♡

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL