in the forest



Pred pár dňami mi zaslali zo stránky  www.wayfarer.sk tento úžasný crop top s veľmi nezvyčajným potiskom. Aspoň pre mňa nezvyčajný. Na tejto stránke nájdete veľa takých, myslím si veľmi originálnych tričiek, ale nie len tričká ale aj batohy, mikiny či okuliare. Páči sa mi, že tento crop top nie je až priveľmi krátky ako poniektoré crop topy, ktoré viac odhaľujú ako zahaľujú. Tento je taký akurát, ukáže troška bruška a je ideálny k nohaviciam či sukni s vysokým pásom. Nemám ho síce dlho ale myslím si, že vydrží veľmi dlho, je kvalitné a potisk tam nie je iba nažehlený aby sa pri praní zničil. Som z neho nadšená, vrelo odporúčam.
Pri fotení som mala aj pomocníkov a to moju dobrú kamarátku samospúšť a kocúrika Edka.
Nezabudajte lajkovať FB stránku blogu( TU)








Komentáre

  1. jeee crop top je krásny :)

    Zapoj sa do letnej giveaway :)
    http://www.danycuks.com/2015/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherný crop top a tie rifle sú fakt super!
    byEmber♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten crop top je super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Crop top je super, tobě sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prosím ťa už nikdy nedrž to mača tak ako na prvej fotke..

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL