july haul

Ja na kozmetiku nie som skoro vôbec , teda nie tu dekoratívnu, kedže ja sa nemaľujem a nepožívam make up. Peniaze radšej  investujem  na oblečenie alebo  do iných užitočných vecí. Dnes tu mám výnimočné viac kozmetiky ako oblečenia, ale (skoro) všetko to bola kúpa nutnosti.



 Mojou najväčšou nutnosťou bol tento šampón od Eucerinu, pretože už nejaký ten čas mám veľmi podráždenú pokožku na hlave a zo všetkých šampónov má svrbí hlava.
Obočie je jediná vec, ktorú mám za potreby si maľovať aj keď iba jemne,že to nie je skoro vidieť,ale cítim sa tak lepšie. Doteraz som používala ceruzku ale chcela som vyskúšať tento farebný gél od Catrice. Musím povedať, že som sním veľmi spokojná a jeho aplikácia je veľmi jednoduchá.
Ako ďalší tu mám lak od Sally Hansen, ktorý už nutnosťou nebol ale skôr také menšie prianie už veľmi dlhú dobu.

Vlasy mám neustále poškodzované, či už fénovaním, žehlením alebo sú poškodzované slnkom, preto im treba dopriať aj nejakú tu regeneračnú masku. I keď teraz mám čerstvo ostrihané vlasy na krátko, čiže ich nemám poškodené ale používam ju skôr na zjemnenie vlasov.

Ako poslednú ( z kozmetiky) tu mám obyčajnú pleťovú vodu na každodenné použitie. Nie je ničím výnimočná ale som s ňou spokojná. 
Jediným kúskom oblečenia je tento top samozrejme ďalší skvelý úlovok zo sekáča. Najviac ma zaujala asi jeho army farba, i keď tu vyzerá skôr ako sivý a samozrejme jeho strih, ktorý som si v poslednej dobe veľmi obľúbila. 




Komentáre

  1. Veľmi dobrý Haul ! Ja mám od Fyta takú oranžovú :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL