my bottle


Veľký hit leta, tieto fľaše od MY BOTTLE. Našla som ju na stránke postovnezdarma.cz , aj keď som hneď vedela, že nie je originál, už len kvôli tej cene ale aj tak som ju chcela.
Musím povedať, že táto fľaša sa im až tak nevydarila, i keď na prvý pohľad vyzerá ako originál. Nepôjdem  sa tu zaoberať rozdielmi medzi fakeom a originálom .  Používam ju ani nie mesiac a už je na nej vidieť, že je troška poškriabaná a zanesená. Originál my bottle je vhodný aj na horúce nápoje ale do tejto určite neodporúčam nič teplé ,teda horúce.  

Najväčšia jej chyba je asi ten jej uzáver. Po prvýkrát som ho dokonca nemohla ani zavrieť( a nie nebola to moja nešikovnosť) a keď som ho konečne zavrela prišlo to sklamanie. Voda pretekala cez uzáver. I keď iba troška ale predsa. Možno to je len chybný výrobok.  Pod vrchnákom je ešte ako keby jeden vrchnák, ktorý ale prepúšťa vodu. Slúži len na to aby pri pití nápoja vám nešli aj kúsky ovocia. Je to celkom praktické.   Ak chcem nosiť fľašu len tak pohodenú v taška, tak na to môžem zabudnúť. Jej najväčšie využitie som našla ako pohár na drinky v letných hicoch vonku na terase. Hodím do nej slamku a tak pijem. A ešte keďže to je plast na slnku celkom rýchlo sa nápoj zohreje , čo je dosť nevýhoda.  
Do fľaše sa vojde pol litra tekutiny a k tomu nejaké to čerstvé ovocie a ľad.  Dizajn je veľmi jednoduchý ale zároveň pekný a s čerstvým ovocím vo vnútri vyzerá ešte lepšie. 
 Je to úžasná náhrada za obyčajnú plastovú fľašku , ktoré treba meniť každý týždeň, kedže sa dosť rýchlo zanesú a začnú smrdieť, pretože sa nedajú tak dobre umyť ako táto fľaša so širokým hrdlom. 
Na koniec len to,že fľaša je skvelá aj keď nie 100 %-ne ale určite odporúčam.
Aký máte názor na tieto fľaše?



Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL