trip to Vienna



Presne takto nejako si predstavujem svoj celý život. Stále niekam cestovať, spoznávať svet. Najprv Nemecko, Rakúsko, samozrejme aj po Slovensku ,hory , mestá , a ešte má čaká Poľsko a Monako. Snáď pri spoznávaní sveta, sa mi niekde zapáči, kde zhodím kotvy a ostanem tam navždy, ale dúfam,že to nebude zrovna tu na Slovensku. 
Tentokrát sme išli na výlet do Viedne. Musím povedať, že Viedeň sa mi veľmi páčila. Bolo tam mnoho historických ale aj moderných budou. 













Komentáre

  1. Taky bych nejraději procestovala celý svět. Ve Vídni je moc hezky, pěkné fotky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také bych ráda cestovala, poznala nové místa, nové lidi. Vídeň je podle fotek moc hezká, jednou jsme jí projížděli autem, ale to toho člověk moc nezachytí. Snad se tam jednou podívám. :)

    http://never-say-never-and-never-say-forever.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky. Vo Viedni som bola už a je to tam krásne ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky!
    Vo Viedni som už raz toto leto bola, no ak vyjde všetko podľa plánov, mala by som sa tam ísť pozrieť ešte raz a to na trochu dlhšiu dobu :)

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na mkonci školního rou jsem na školním výletě navštívila samotnou Vídeň poprvé a nemohla jsem se přestat divit. Nejsem příliš velký nadšenec do německého jazyka a Rakousko jsem si s ním hodně spojovala(já celkově germány moc nemusím) :) Ale když jsem přijela do Vídně, úplně na mě dopadla ta historická atmosféra! Tu dobu, kdy byla Vídeň v největším rozmaru, mám velice ráda, i když je to jedna zz těch horších, ale prostě mě okouzlila už ve školních lavicích, takže to bylo něco nádherného navštívit ty místa, kde se před pár styl lety procházeli v monarchii. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL