change

Síce som už pred pár dňami prekročila nejakú tú pomyselnú hranicu dospelosti a som veľká dospeláčka no i napriek tomu sa tak necítim a stále mám chuť robiť bláznovstva.
Od detstva som mala stále dlhé vlasy no asi tak pred pol rokom som sa rozhodla troška skrátiť vlasy, aj som ich skrátila a aj sa mi to páčilo ale nebolo to ono a teraz som sa rozhodla o radikálnejšiu zmenu . Síce sama sa strihám už nejaký ten čas, čiže mám v tom prax ale musím uznať, že s týmto som mala troška problém, predsa je jednoduchšie strihať dlhé vlasy ako tie krátke, keď ani na ne nevidíte. Ale nejak sa podarilo, som s tým spokojná i keď nie každému sa to páči  ale nejako má to netrápi, či sa to niekomu páči.
Stále počúvam len jednu otázku dookola PREČO? A ja sama neviem odpovedať,že prečo tak len poviem LEBO. 
Čo vy na to? Máte radi zmeny?






Komentáre

  1. wow, to je dokonalý :O určitě toho nelituj :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hodí sa ti to! :-)

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě se tvá změna moc líbí a na ostatní se neohlížej. :-) Taky jsem nedávno na blog dala změnu. Obarvila jsem se z blond na měděnou barvičku a taky si nechala trošku sestříhat vlasy.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL