In paradise - France

Bonjour!
 Konečne! V raji! Azúrové pobrežie! Francúzsko! Horúco ! Palmy! Čo viac si priať?
Celé leto pozerám ako každý pridáva z dovoleniek fotky a ja len čakám kedy odídem ja.  To čakanie mi prišlo ako večnosť, kedže odchádzali sme až začiatkom septembra. No teraz mám ja fotky a nie málo.  Odchádzalo sa odtiaľ veľmi dobre s pocitom, že každý chodí do školy, ale žiaľ neminulo to ani mňa a teraz už aj ja prežívam tu krutú realitu- školu.
Toto leto síce bolo horúco aj na Slovensku ale keď som počula, že na Slovensku celý týždeň prší užívala som si to ešte viac.



Takýto výlet som potrebovala, len relaxovať na pláži či pri bazéne alebo potulovať sa po nových mestách a spoznávať svet. Odreagovať sa od všetkého zlého čo bolo na Slovensku, oddýchnuť či zabudnúť na nejakých ľudí tu. 

Cesta tam bola naozaj dlhá, trvala takmer 24 hodín, keďže sme išli autobusom ale zbehlo to celkom rýchlo. Cestou sme prechádzali Maďarskom, Slovinskom a Talianskom. Už v Taliansku bolo neskutočne krásne a  najradšej by sme ostali aj tam ale som rada že sme išli ďalej.
Ubytovaní sme boli v krásnom mestečku Antibes v  rezidencii s bazénom a tenisovými kurtmi. Celý zájazd trval 10 dní. Zo začiatku sa mi zdalo, že čas ide veľmi pomaly a potom zrazu išiel až veľmi rýchlo.

Navštívili sme aj jeden z najväčších vodných parkov v Európe Marineland. Videli sme tam predstavenia delfínov, kosatiek, mrožov i tuleňov, ale pozrieť sme si mohli aj korytnačky, ľadové medvede, žraloky a iné zvieratka.
Najväčším zážitkom bola asi návšteva Monaca. Fotky odtiaľ a ešte z iných miest budú v ďalšom článku.

Nechce sa mi rozpisovať úplne všetky detaily zo zájazdu, pretože nie každému s to chce čítať ale aspoň fotky dúfam, že sa budú páčiť. Je ich tu mnoho a bude ešte viac.


Komentáre

  1. Nádherné fotky... Čím to fotíš? :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja už nemožem kukaž letné fotky lebo mi je veľmi smutno za letooom :-(
    ale pekné fotky máš z Francúzska *-* a hlavne tí delfíny
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opravdu nádhera. Těším se na další fotky.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne fotky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý článek, fotky jsou opravdu nádherné. :)
    http://adiethereader.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL