save your memories


V počítači mám milión fotiek a je veľmi ťažké ich nejako pretriediť a nejakým spôsobom uchovať ako pamiatku. Stále nejaké fotky omylom vymažem alebo stratím. Veľmi dlho má lákalo dať vyvolať fotky a založiť si opäť nejaký fotoalbum ako to bývalo kedysi( pred pár rokmi), a táto spomienka na fotoalbum z detstva sa mi veľmi páči a je fajn si niekedy pozrieť ten starý fotoalbum.  
Pred pár týždňami sa mi podarilo náhodne objaviť túto skvelú aplikáciu v mobile LALAB( alebo pred tým známy ako aj POLAGRAM). Môžte si tam vybrať fotky z instagramu ,facebooku alebo z mobilu, vybrať rozmery, dokonca vytvoriť pamätnú knihu, pohľadnice a neviem čo všetko. Mne sa najviac zapáčil rozmer Polaroidu. Je to také iné, zaujímave a dá sa k tomu na fotku napísať aj nejaký odkaz alebo teda popis ale ja som to žiaľ nevyskúšala. Vyskúšala som to objednať, objednala som 7 fotiek a bola som z nich neskutočne nadšená a samozrejme plánujem takto objednávať častejšie, pretože tieto fotky milujem a teším sa na to keď nimi zaplním celý album a budem môcť spomínať. Je to vždy krajšia spomienka ako keď len pozeráte fotky na PC alebo mobile. 
Akou formou si uchovávate spomienky vy? 

Už niekoľko týždňov mám tieto fotky doma v krásnej ružovej obálke, ktorú mi zaslali spolu s fotkami a neviem čo s nimi robiť. či zavesiť na stenu, skriňu, alebo si kúpim nejakú krabičku kde ich budem len tak odkladať alebo som našla aj originál fotoalbum na Polaroid fotky, ktorý si pravdepodobne zakúpim. 
Kúpila som aj malinké štipčeky, ktoré som využila na zavesenie fotiek na stenu ale nie som si istá či sa mi to páči. 
 Posielajú celosvetovo a oplatí sa počkať na nejaké akcie keď je poštovné zdarma. Mne sa to tak stalo objednala som si a týždeň na to dali poštovné zdarma( stálo cez 2 € tuším). Nevadí. 




Komentáre

  1. Určitě vyzkouším! Skvěle nápad! :)http://anneadelestyle.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá to dobre a štýlové, keď je to v izbe. Ja mám doma toto na stene :D Takže chválim ...
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tohle je super a vypadá to moc hezky.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to skvěle, mám něco podobného na skříni. :)
    http://adiethereader.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL