eyes shut


Košele nadovšetko milujem a nedám na ne dopustiť, a hlavne tie kárované. Táto ležala v dedovej skrini, veľmi smutná, spolu s ďalšími asi desiatimi, zabalenými a nepoužitými. Musela som si vziať aspoň jednu aj keď najprv som si myslela, že aj tak si ju nikdy neoblečiem, pretože jej veľkosť je asi XXXL. Nakoniec som jej odstrihla rukávy a zúžila trocha v pase no i tak mi je dosť veľká. Najprv som plánovala ich použiť ako šaty ale nie je zase až taká dlhá a s holým zadkom nechcem chodiť po ulici  tak som ju obliekla len tak k rifliam. Aj keď asi veľmi často ju nosiť nebudem, lebo neviem s čím ju skombinovať ale nevadí, zapáčila sa mi.
Years & Years - Eyes Shut

 

Komentáre

  1. Hrozně pěkná košile ^^
    Stejně jako ty,miluju košile:) Jinak sluší ti to na fotkách♥
    http://canyoubelievego.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento účes pristane snáď každým normálnym vlasom, tak ako aj tebe! a aj ja po mňom veľmi túžim, ale to moje kučeravé seno... :D.
    inak, outfit je skvelý do školy! ja osobmne milujem over-sized oblečenie - človek sa v tom cíti veľmi pohodlne a páči sa mi to viac, ako také obtiahnuté tričôčka a sukničky... :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o malú handmade kozmetickú taštičku plnú kozmetiky!
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělý outfit, sluší ti :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekný outfit, čierno-biela kombinácia nikdy neomrzí :D
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý nápad. Využít takhle dědové košile by mě nenapadlo. Pěkně to vypadá. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Košile mě hodně zaujala, vypadá super pohodově :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL