september haul



Škola ešte nie je ani dva mesiace, no ja už jej mám až po krk i keď viac v nej chýbam ako tam chodím. Najprv Francúzsko potom branecký , preteky a teraz sme mali týždennú návštevu zahraničných študentov z Nemecka na výmennom pobyte, čiže zase žiadna škola a ani čas.
V septembrovom haule sú viacmenej veci, ktoré som si kúpila vo Francúzsku v meste Nice. Pôvodne som si chcela kúpiť Stan Smith botasky, no osud mi ich neprial a žiaľ nemali číslo na moju nohu.


Bola som v tom najväčšom H&M aké som kedy videla, dokonca až na dvakrát. Prvýkrát som si kúpila toto pásikavé tričko s francúzskym nápisom a potom som sa ešte vrátila po tieto muchaceceokuliare.


V Pull&Bear som skúšala rôzne strihy jeansov, kedže som chcela si kúpiť niečo iné ako stále, no nič sa mi nezapáčilo, tak ostala som pri klasike high waisted jeansoch.


Kedže v septembri som oslavovala 18. narodeniny dostala som túto superužasnepohodlnú podprsenku so zlatou retiazkou.


Nezabudnite ma sledovať  na FB: BarSurak

Komentáre

  1. Krásný blog!!!!!
    Smím se zeptat, kolik tě ty rifle stály?:)
    Jinak krásný nákup!

    http://elenvankova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie nohavice sú super ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetky kúsky sa mi ohromne páčia! Podobné nohavice už zháňam dlhšiu dobu, takže ďakujem za tip;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne veci ale mne osobne sa najviac páči tá podprsenka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj ja mám presne to isté tričko :D podprsenka je krásna :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Podprsenka je vážně naprosto úžasná! Přesně takovou potřebuju!
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL