sweater weather



Farebné listy, ranné hmly toto na jeseni milujem . Žiaľ k jesennému počasiu patrí aj dážď a o niekoľko stupňov menej na teplomery. Dokonca nie len vonku pod holým nebom ale aj na mojej škole. Riešenie? Svetre. Nenahraditeľná vec v chladnom počasí. Svetre nie sú skvelé len na zahriatie, ale sú aj neskutočne pohodlné a aj dobre vyzerajú. V obchodoch ich majú kvanty, každý si nájde ten vhodný pre seba. Či už s rolákom, výstrihom, vzorovaný,  farebný alebo jedno farebný. Môžem vám aj poradiť, že v sekáčoch majú skvelý výber na rôzne svetre. Ja mám svetrov doma veľa a to väčšina sú práve zo sekáča.
Máte radi svetre? A jeseň?

Komentáre

  1. Já svetry miluju!! :)
    A podzim? Když neprší tři dny v kuse, tak ho ráda mám :)

    http://elenvankova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Svetre milujem, sú pohodlné a zároveň dobre vyzerajú :) jeseň moc nemusím, jediné čo mám na nej rada je farebné lístie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Svetre aj jeseň milujem! A najviac keď vonku prší a doma si môžem obliecť pohodlný veľký sveter^^
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem svetre. Keby možem chodím v nich celoročne :D a jeseň je moje najobľúbenejšie ročné obdobie. Je zvláštne že v jeseni sa cítim veľakrát najšťastnejšie ale aj najsmutnejśie.

    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja svetre moc nemusím, cítim sa v nich veľká, no ak je nejaký čo sa mi veľmi páči dokážem zmeniť názor :D Nedávno som si tiež nejaké zaobstarala práve v sekáči a som rada, lebo viem, že v normal obchode by som dala za ne možno aj 30 eur a takto ich mám tuším po 2 eurá :) Takž dá sa povedať, že som spoko :) vzájomné zdielanie?

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL