29.11.15


Máme krásne nedeľné počasie ideálne na  prechádzku ale ja musím písať seminárnu prácu z chémie. Bohužiaľ. Kedže všetko si nechávam na poslednú chvíľu a potom to aj tak vyzerá. Stále si vravím, že začnem to robiť skôr aby som toho nemala veľa no aj tak to robím dva dni pred odovzdaním, no čo už.

Dnes mám na sebe nové členkové čižmy, ktoré teraz nosím veľmi rada i keď už ich asi veľmi nevynosím, kedže napadol sneh a to nie sú do snehu. Rifle, ktoré mám oblečené vyzerajú možno troška retro a aj sú. Kúpila som si ich v sekáči deň predtým. Bohužiaľ nemajú žiadne vrecká. Dlho, dlho som chcela nejaký oversized kabát ale v obchodoch som nemohla nájsť ten pravý, tak som to skúsila objednať z ázijskeho e-shopu. Neskutočne som sa bála či mi bude sedieť a aká kvalita mi príde, ale bola som nadmieru spokojná. Je veľmi obyčajný a šedý ale mne sa páči. Objednávate z ázijských e-shopov?


We have a beautiful Sunday weather ideal for a walk but I have to write seminar work from chemistry. Every time I do it at last minute. I want to change it. Really. Today I am wearing my this season new chelsea boots. I love them so much. Jeans look very retro and they also are. I bought them in second hand shop day before. Unfortunately, jeans do not have pockets. I wanted some oversized coat but I could not find it in stores for long time. I ordered one from asian e-shop but  I was worried about quality and size. Coat fit me very good so I am very glad for it . Are you ordering clothes from asian e-shops?


boots- Deichman
jeans- second hand
tshirt-second hand
sweatshirt-NY
oversized coat- ebay 




Komentáre

  1. Krásné, moc ti to sluší. Nějaký takový kabátek sháním :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já objednala kdysi pár věcí z Sheinside a už nikdy víc!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pásiky mám rada:) . No objednala som si asi jednu vec a je dosť ťažké odhadnúť či bude kvalitná alebo nie . Cena je možo lákavá že si kúpiš za 60e 4-5 vecí miesto 2 ale kvalitu uprednostňujem skôr ako nejakú lákavú cenu produktu bez kvality. :).
    Ale myslím si, že si pár krát určite niečo objednám- či uznám, že by mi to mohlo vydržať dlhšie a nebudem sklamaná keď produkt uvidím :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL