cat walk

Ahoj! Po dlhšej dobe konečne nejaký outfit, i keď tento je už trocha neaktuálny, kedže sa dosť ochladilo a toto je fotené ešte pár týždňov dozadu, keď bolo troška teplejšie.
Mám na sebe okuliare, ktoré veľmi nenosím, pretože ešte stále si nie som istá či mi pristanú, tak posúďte vy. A ak zháňate kvalitnú rifľovú bundu, určite navštívte sekáč, tam  nájdete kvalitnú rifľovinu.   Možno bude mať problém s veľkosťou ako ja, pretože táto bunda je asi o 2 čísla väčšia ako ja nosím, ale nevyzerá to až tak zle s vyhrnutými rukávmi. Obuté mám svoje obľúbené vansky,ktoré by som najradšej nosila 24/7 . Platená taška. Veľmi dobrá vec na ozvláštnenie každodenného outfitu. Buď sa do nich zamilujete, alebo vás neočaria vôbec. Vôbec nie sú drahé ,táto ma stála okolo 1€ . Na nej je nápis cat walk aj s packami od mačičky, ale v obchodoch majú milióny variant.  Vlastníte aj vy nejakú plátenu tašku? Ak áno, aký mate na nej nápis alebo obrázok? 



Komentáre

  1. Outfit ti vážně sluší! A brýlí se vůbec neboj, protože ty ti sluší taktéž :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé páni, moc ti to sluší!!! A máš krásné vlasy, to je fakt pecka :) Já jsem dřív do sekáčů chodila s velkou naděj, ale vždy jsem odešla s prázdnou :( A všem, co tam něco hezkého pořídili závidím, protože když už najdu něco, co se mi líbí, tak je to vždy šíleně velké.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odkiaľ je tá taška, prosím? <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To tričko je krásný <3 Sice obyčejný,ale v jednoduchosti je krása:) Jinak celý outfit se mi strašně líbí ^^
    Já takovouhle tašku mám taky,dokonce dvě:) Obě jsou z Drážďan z Primarku ^^ Jedna je s takovou kočičkou co má na hlavě čelenku z kytiček a druhá je taková těžko popsatelná,prostě jsou tam dny v týdnu(Monday,Tuesday atd..) a k tomu emoji jak se v tom dnu asi můžete cítit :) Zbožňuju tyhle typy tašek,hlavně když jdu třeba do centra prahy a není zima,takže mám třeba jen svetr nebo tričko tak je to naprosto ideální:) Zrovna včera jsem měla takovouhle tašku v Praze♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny outfit, veľmi sa mi páčia hlavne tenisky v mojej oblúbenej jesennej farbe a riflová bundička!:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naprosto parádní outfit, prostě stylová pohodovka .))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

ROWENTA Elite Model Look -Style 8

TRY-ON HAUL